اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون دانشگاهیان مازندران:

مسیر فراروی انقلاب زیر پرچم ولایت فقیه طی می‌شود

خبرگزاری فارس: کانون دانشگاهیان مازندران از عموم دانشگاهیان و مردم ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات دعوت کرد و در بیانیه‌اش آورده است: مسیر فراروی انقلاب زیر پرچم ولایت فقیه طی می‌شود.

مسیر فراروی انقلاب زیر پرچم ولایت فقیه طی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، کانون دانشگاهیان استان مازندران با صدور بیانیه‌ای در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه از همه دانشگاهیان استان مازندران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند. 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز به بیان مقام معظم رهبری بیداری اسلامی و سقوط طاغوت‌ها و حاکمان مستبد و مصر، تونس، لیبی و یمن و استمرار بیداری در سایر کشورهای منطقه انقلاب اسلامی ایران را از غربت درآورده و آن را جهانی ساخته است. جهانی از آن جهت که پیام انقلاب اسلامی ایران که همان لزوم عدالت گستری و مبارزه با ظلم است امروزه از زبان حامیان جنبش وال‌استریت در کشورهای غربی شنیده می‌شود. در این میان ابرقدرت‌ها و در راس آنها دولت آمریکا و متحدان غربی آن تلاش دارند از یکسو کانون موج مقابله با ظلم و ستمگری یعنی ایران اسلامی را با انواع تهدیدها و  فشارها محاصره کرده و به محاق ببرند و از سویی دیگر با مصادره انقلاب‌های منطقه نتایج این حرکت را به نفع خود تغییر جهت دهند. در همین زمینه تلاش زیاد کشورهای غربی و ارتجاع منطقه برای تخریب جبهه مقاومت اسلامی با فشارها بر دولت‌های اسلامی ضد صهیونیسم شایان توجه بوده و از اتحاد همه‌جانبه استکبار و ارتجاع علیه انقلاب اسلامی حکایت می‌کند. در این اوضاع، ما با حمایت از دولت‌های مقامت اسلامی در منطقه و ملت‌های بپا خاسته بحرین، یمن و عربستان تشدید فشار و محاصره اقتصادی و تحریم نفتی علیه ایران اسلامی را محکوم کرده و خواهان برخورد قاطع قوای سه‌گانه کشور با دولت‌های متخاصم هستیم و همه آحاد ملت بزرگ ایران، مسلمانان و آزادگان جهان را به هوشیاری و وحدت در مقابل این توطئه‌ها فرا می‌‌خوانیم.

در این بیانیه تاکید شد: کانون دانشگاهیان استان مازندران به پیروی از منویات مقام معظم ولایت معتقد است که انقلاب اسلامی ایران موجب شد که زمینه‌های حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خود فراهم شود در این میان انتخابات ابزاری مهم است که بخشی از این بسترسازی را به همراه آورده است. انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی که در روز 12 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود یکی از عرصه‌های تاثیرگذار ملی بر سیاست در کشورمان است که در پوشش گزینش نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط مردم ایران رخ می‌دهد. دشمنان این مرز و بوم تلاش دارند از مشارکت در این انتخابات بکاهند و این در حالیست که مشارکت بالای مردمی در انتخابات موجب ارتقای حیثیت بین‌المللی ایران اسلامی و خنثی سازی توطئه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول