اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخاباتی

رقابت انتخاباتی در تاکستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: با اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخاباتی در مجلس نهم، رقابت‌های انتخاباتی در تاکستان آغاز شد.

رقابت انتخاباتی در تاکستان آغاز شد

علی اکبریان دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: نمایندگان فرمانداری به مدت چهار ساعت آموزش‌های لازم را گذرانده و آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات سالم دارند.

اکبریان خاطر نشان کرد: 815 نفر در کل تاکستان متشکل از اعضای شعب و نماینده فرماندار در روز انتخابات حضور دارند.

وی ادامه داد: امروز نیز جلسه توجیهی با داوطلبان برگزار شد و توصیه‌های لازم در خصوص قوانین و مقررات تبلیغات به همه کاندیداها اعلام شد.

فرماندار تاکستان تصریح کرد: همه کاندیداها و هواداران آنها باید محوریت فعالیت‌های خود را قانون قرار بدهند و در راستای یک رقابت سالم، توجه خود را به منشور اخلاقی که امام راحل و مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، معطوف کنند.

اکبریان بیان کرد: اخلاق انتخاباتی همان اخلاق اسلام است و کاندیداها را از تخریب و برچسب زدن منع کرده و می‌گوید کاندیداها باید تنها به معرفی برنامه‌های خودشان بپردازند.

فرماندار تاکستان اضافه کرد: در کل تاکستان، 163 شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد، 37 شعبه سیار و 126 شعبه ثابت است.

در مجموع 11 نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تاکستان برای رقابت در انتخابات مجلس نهم معرفی شدند که عبارتند از علیرضا اسلامی، علی باروتی‌ها، عباس حاجی‌نصیری، علی راه‌انجام، یوسف رحمانی، رجب رحمانی، امیر طاهرخانی، صفرعلی طاهری، حمید طاهری، غلامرضا لشگری و جمشید محمدی.

انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول