اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم:

بصیرت در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش موثری دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: بصیرت نقش موثری در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد.

بصیرت در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش موثری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، چنگیز آزادی‌خواه جهرمی، بعد از ظهر امروز در جلسه هدایت سیاسی نیروی انتظامی که با حضور پرسنل این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: تحریم انتخابات، تقلیل مشارکت و جنگ روانی مبنی بر فرمایشی بودن انتخابات راهبرد احتمالی بیگانگان در انتخابات آینده است و در صورتی که فضای انتخابات در چارچوب نظام و در یک رقابت سالم و قانونی صورت پذیرد، این راهبردها کاری از پیش نمی‌برد.

رئیس اداره آموزش و پرورش جهرم با بیان اینکه، انتخابات یکی از شاخص‌های رشد ملی ما است، ابراز داشت: انتخابات وسیله‌ای برای عزت‌بخشی ملی است و همگی باید برای حضور پرشور مردم در نهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی، تلاش کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های غرب علیه ایران اسلامی، گفت: دشمنان و بدخواهان با استفاده از نظام سلطه رسانه‌ای به دنبال این هستند که ملت ایران را نسبت به خدمت‌گزاران صادق انقلاب بدبین و آزادی انتخابات در کشورمان را خدشه‌دار کنند که به فضل الهی با بصیرت ملت ایران، تلاش دولت و رهنمودها و منویات رهبری عظیم‌الشأن این توطئه‌ها تاکنون خنثی شده است.

این مسئول با بیان اینکه هدف دشمن عدم حضور مردم در صحنه انتخابات است، افزود: مستکبران اکنون توطئه عدم حضور مردم در انتخابات را دنبال می‌کنند و با استفاده از مطرح کردن مشکلات داخلی ایران درصدد ایجاد ناامیدی و بدبینی مردم نسبت به وضعیت موجود در کشور هستند تا مردم انگیزه‌ای برای حضور پای صندوق‌های رای نداشته باشند.

وی با بیان اینکه بصیرت نقش موثری بر حضور مردم در صحنه دارد، تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون دشمن فشارهای بسیاری را به ایران تحمیل کرده است و تحریم‌های گسترده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و به لطف خداوند و هدایت‌های امام و رهبری، و با بصیرت مردم تمام نقشه‌های آن‌ها خنثی شد.

آزادی‌خواه جهرمی همچنین با بیان شاخصه‌های اصلی نامزدهای اصلح اظهار داشت: مومن به انقلاب، ولایتمدار، مدافع اسلام، وفادار به قانون اساسی، سیاست‌مدار و حامی محرومان و مستضعفان از شاخصه‌های نامزدهای اصلح برای تصدی وکالت مردم در خانه ملت است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول