اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

انتخابات 12 اسفند انتخاباتی دشمن‌شکن خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: انتخابات 12 اسفند انتخاباتی دشمن‌شکن خواهد بود.

انتخابات 12 اسفند انتخاباتی دشمن‌شکن خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: یکی از مسائلی که در ماه‌های اخیر همواره مورد بحث بوده، برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ماه‌های اخیر نگاه‌های خود را بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی معطوف کرده‌اند و امت مسلمان ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود می‌توانند نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی کنند.

خسروی بیان داشت: حضور گسترده امت مسلمان و ولایی ایران اسلامی و رونمایی از دستاوردهای ایران اسلامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به هراس انداخته و حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی تمامی نقشه‌های دنیای کفر و استکبار را خنثی و بی‌اثر می‌کند.

وی با اعلام آمادگی تمام شهرستان دشتستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات 12 اسفند عنوان کرد: بر اساس زمان‌بندی و آئین‌ نامه‌های موجود آماده برگزاری انتخابات هستیم و با آمادگی کامل و حضور حداکثری مردم انتخاباتی مطلوب را رقم خواهیم زد.

این مسئول با اشاره بر اینکه تمامی امکانات اداری اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات موتوری و نرم‌افزاری ادارات دولتی طبق قانون در اختیار انتخابات خواهد بود، گفت: انتخابات دشمن‌شکن 12 اسفند را طبق قانون و با حضور پرشور و حداکثری مردم برگزار می‌کنیم.

فرماندار دشتستان افزود: از مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان می‌خواهیم کارها و امور اداری خود را به هیچ وجه به سمت کاندیدایی خاص سوق ندهند تا شاهد هیچ‌گونه شائبه‌ای در مورد ایشان نباشیم.

خسروی با اشاره به برگزاری نشست با کاندیداهای نهمین دور از مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان تصریح کرد: در نشستی که با کاندیداهای حوزه انتخابیه دشتستان داشته‌ایم از ایشان خواسته‌ایم تمامی اقدامات خود را بر اساس اخلاق انتخاباتی انجام دهند.

وی ادامه داد: حوزه راه یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیتی ماست که در مدت‌های گذشته اقدامات دقیق و ارزشمندی در این راستا انجام داده‌ایم و رضایت مردم از این وضعیت را شاهد بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: دو میلیارد ریال توسط فرمانداری دشتستان به روکش راه رونی و پشت‌پر اختصاص داده شده و از اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر می‌خواهیم مابقی اعتبارات مطلوب را تامین کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول