اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

سلامت انتخابات فتنه‌گری‌های دشمن را خاموش می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: سلامت انتخابات در 12 اسفند امسال تمام فتنه‌گری‌ها و آشوب‌طلبی‌های دشمن را خاموش می‌کند.

سلامت انتخابات فتنه‌گری‌های دشمن را خاموش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در نشست تعاملی با کاندیداهای مجلس نهم در حوزه انتخابیه گرمی اظهار داشت: سلامت انتخابات با رعایت قانون و حرمت‌گذاری به ارزش‌ها به دست می‌آید و نباید عده‌ای همسو با شیپور‌های بی‌خاصیت استکبار در مسایل حاشیه‌ای و ایجاد فضای ناامید‌کننده در انتخابات بدمند.

وی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را خواسته رهبری انقلاب و عموم مردم برشمرد و گفت: در این حرکت نقش آفرین اصلی مردم هستند که به دور از التهاب و تنش خاص با گزینش و رای دادن به اصلح‌ترین کاندیدا اسباب شکل‌گیری یک مجلس کار‌آمد و توانمند را به وجود می‌آورد.

فرماندار شهرستان گرمی در ادامه به ویژگی‌های انتخابات در ایران به عنوان نشانه کاملی از ارزش‌گذاری به قانون و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب این انتخابات به عنوان سی‌امین صحنه حضور مردم در انتخابات دشمنان را در افکار پلیدشان ناامید‌تر از هر زمان دیگر می‌کند.

صحرایی بیان داشت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج کاندیدای تایید صلاحیت شده در شهرستان گرمی رقابت می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: پنج کاندیدا از بین هشت نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی صلاحیتشان توسط شورای نگهبان تایید شده و دیروز به فرمانداری گرمی ابلاغ شده است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گرمی به اسامی این کاندیداها اشاره کرد و گفت: ولی اسماعیلی، میر‌حمایت میر‌زاده، میر‌قسمت موسوی، یعثوب خدادادی و سید مصطفی حسینی برای راهیابی به کرسی‌های مجلس با هم رقابت می‌کنند.

صحرایی تصریح کرد: زمان تبلیغات از اولین ساعات بامداد فردا پنج‌شنبه چهارم اسفند ماه آغاز شده و پنج کاندیدای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه شهرستان گرمی رقابت نفس‌گیری را برای حضور در بهارستان خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در این حوزه انتخابیه سه کاندیدا نیز رد صلاحیت شده و شرایط آنها از سوی شورای نگهبان احراز نشده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول