اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جهرم:

حضور مردم در انتخابات از چشم جهان پنهان نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: شهردار جهرم گفت: حضور مردم در انتخابات از چشم مجامع جهانی پنهان نمی‌ماند.

حضور مردم در انتخابات از چشم جهان پنهان نمی‌ماند

علیرضا صحرائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون می‌سازد، اظهار داشت: انتخابات ابزار مشارکت سیاسی همگان و زمینه‌ساز همکاری و تعامل و عملی ساختن حق مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود به عنوان یک حق فطری و خدادادی است.

وی با بیان اینکه انتخابات اوج عزت و اراده ملی ایرانیان را در جهان به نمایش می‌گذارد، افزود: هر چه از عمر پر خیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر سپری می‌شود مردم متعهد و آگاه ایران اسلامی به اهمیت نقش تعیین‌کننده خود در تمام‌ صحنه‌های انقلاب آگاه‌تر و بیدارتر می‌شوند و راز دوام و بقای انقلاب خود را بهتر درک می‌کنند.

شهردار جهرم حضور در پای صندوق‌های رای را یک وظیفه دینی و تکلیف الهی دانست و ابراز داشت: همگی باید بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام و رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات از دید مجامع جهانی نیز پنهان نمی‌ماند چرا که دشمنان انقلاب در واقع دشمن اسلام، جمهوری و آزادی هستند و برای حضور کم‌رنگ مردم به تبلیغات گسترده روی آورده‌اند.

صحرائیان با بیان اینکه این انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است، چراکه این نخستین انتخابات بعد از موج بیداری اسلامی در منطقه و تحرکات ملت‌ها در اروپا و آمریکا است، تصریح کرد: مردم منطقه چشم امیدشان به ملت ایران است و حضور بیشتر مردم در صحنه انتخابات دلگرمی و امیدواری ملت‌های منطقه را به دنبال داشته و موجب نگرانی دشمنان از این حضور مردمی می‌شود.

شهردار جهرم با بیان اینکه مردم ولایتمدار دارالمومنین جهرم مانند سایر ملت ایران این بار نیز به ندای مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند، بیان کرد: مردم جهرم با حضور در عرصه انتخابات ضمن شرکت در تعیین سرنوشت خود، منویات مقام معظم رهبری را تحقق می‌بخشند و مشت محکمی به تمام دشمنان داخلی و خارجی زده و موجبات اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌آورند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول