اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس:

تمام تلاش‌ها برای افزایش مشارکت در انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات وظیفه مهم فرمانداران است و تمام تلاش‌ها باید در این راستا سازماندهی شود.

تمام تلاش‌ها برای افزایش مشارکت در انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی که در همایش فرمانداران استان فارس سخن می‌گفت، با تاکید بر اهمیت ویژه مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرمانداران باید تمام تدابیر و امکانات خود را در راستای افزایش حضور مردم بسیج کنند و در این مسیر از همراهی ائمه جمعه و جماعات، دانشگاهیان و اصحاب رسانه، کمال استفاده را ببرند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس، با اشاره به حضور بی‌سابقه مردم در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که امسال مشارکت مردم در این مراسم بسیار قابل توجه و بالاتر از دفعات قبل بوده است.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم تاثیر بسیاری بر کار مدیران دارد، تصریح کرد: مردم در انقلابی بودن و کمک به نظام اسلامی، خستگی‌ناپذیر هستند و حضور آنان در مراسم سالگرد انقلاب اسلامی، به نظام مصونیت بخشید و نوید حضوری قوی و پرشور در انتخابات را داد.

فیروزآبادی شرایط منطقه خاورمیانه را حساس توصیف کرد و ابراز داشت: حضور تمام‌جانبه مردم در انتخابات مجلس، پیام اقتدار و عزت ملت ایران را به ملت‌های مسلمان و انقلابی منطقه، می‌رساند.

معان سیاسی امنیتی استاندار فارس خاطرنشان کرد: با اطمینان می‌توان گفت که نتیجه این انتخابات در شرایطی که تحریم‌ها و دشمنی‌های استکبارگران با ملت ایران اوج گرفته است، تاثیر بسیاری در خنثی کردن این توطئه‌ها دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس بر حفظ و تقویت اعتماد مردم به مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: رفتار مجریان انتخابات باید به گونه‌ای باشد که شائبه تقلب، به ذهن کسی نیاید و همگی با اطمینان پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

فیروزآبادی حفظ امنیت انتخابات را مهم توصیف و به کاندیداها و هوادارانشان توصیه کرد در تبلیغات انتخابات، از ناامید کردن مردم به شدت پرهیز کرده و خدمات نظام اسلامی را زیر سئوال نبرند.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول