اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس در بروجن:

110 بازرس بر انتخابات بروجن نظارت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بروجن از عضویت بیش از 110 نفر از مردم این شهرستان به‌عنوان بازرس انتخابات خبر داد.

110 بازرس بر انتخابات بروجن نظارت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی افضلی بعدازظهر امروز در نخستین نشست توجیهی آموزشی بازرسان و سر بازرسان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان، اظهار داشت: هیئت‌های اصلی و فرعی بازرسان انتخابات در این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: با تشکیل این هیئت‌های بازرسی بیش از 110  بازرس که از اقشار مختلف مردم بوده و تعلق به نامزد خاصی ندارند، در شعب اخذ رأی حوزه‌های انتخابیه شهرستان بروجن حاضر خواهند شد.

افضلی با بیان اینکه بازرسان موظفند تخلفات و موارد خاص انتخاباتی را به هیأت مرکزی بازرسی انتخابات شهرستان بروجن گزارش کنند، گفت: رعایت بی‌طرفی، صداقت و شجاعت در گزارش‌های بازرسان ویژه انتخابات باید مورد توجه بازرسان قرار بگیرد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بروجن گفت: بازرسان ویژه در تهیه گزارش‌های خود، اخذ اطلاعات موثق و قابل اعتماد، پایش دقیق اطلاعات و قید استنادات قانونی بعد از اثبات وقوع تخلف در روند انتخابات را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

وی حضور در انتخابات را یک وظیفه ملی برشمرد و گفت: با آغاز موج بیداری در کشورهای منطقه و تسری یافتن آن به قلب اروپا و آمریکا، جایگاه حضور مردم در برگزاری این انتخابات بیش از پیش حائز اهمیت است.

افضلی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات از یک سو خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و از سویی دیگر مهر تأییدی است بر مشروعیت نظام که این دو مولفه مصونیت‌بخش نظام در برابر بیگانگان است.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال و گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب تقویت ثبات سیاسی نظام اسلامی، ایجاد انسجام اجتماعی و تقویت منافع مشترک ملی است.

افضلی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند دانست و گفت: لازمه پیشگیری و اقدام هوشمندانه در مقابل جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی، افزایش بصیرت سیاسی مردم است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول