اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

انتخابات محک مقبولیت و مشروعیت اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتخابات در نظام اسلامی ما محک میزان حضور و مشارکت مردم در سرنوشت خودشان و مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی است.

انتخابات محک مقبولیت و مشروعیت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد عصر امروز در جلسه اعضای هیئت نظارت بر انتخابات اردبیل اظهار داشت: اهمیت انتخابات و جایگاه آن در نظام اسلامی ما که به عنوان نظام مردم‌سالاری دینی مطرح است، در سخنان بزرگان و دلسوزان نظام اسلامی مشهود و معلوم است و در ایران اسلامی دو عنصر مردم و حاکمیت دین در قالب نظام جمهوری اسلامی ایران سرآمد سلامت نظام است.

وی در ادامه سخنان خود از انتخابات به عنوان مظهر مشارکت مردم در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی یاد کرد و افزود: ما اگر انتخابات را مظهر و نماد حرکت بالنده ملت در پشتیبانی از نظام بدانیم به یقین شکل‌گیری انقلاب اسلامی نتیجه چنین حضور توفنده و با صلابت است.

کاملی‌فرد تصریح کرد:‌ در این کشور انتخابات و حضور مردم هرگز شکل تشریفاتی و نمایشی نگرفته بلکه اعتقاد به پشتیبانی از نظام اسباب حضور گسترده را در صحنه‌های مختلف نظیر راهپیمایی‌ها و انتخابات فراهم کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم ایران در کمتر از دو ماه بعد از پیروزی انقلاب در رفراندوم دهم فروردین سال 58 شرکت کرده و با توجه به این‌که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به رأی و نظر مردم اهمیت قائل بود، همیشه بر حضور و تأثیر مردم در نظام و حرکت انقلاب تاکید می‌کرد.

عضو هیئت نظارت در انتخابات استان اضافه کرد: در این کشور و در شرایط بحرانی دهه 60 انتخابات در سلامت و گستردگی حضور مردم برگزار شد در حالی که کشورمان شاهد افزونی ترور و نابسامانی در شهرها و استان‌ها به دلیل آغاز جنگ تحمیلی بود.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل ادامه داد: در این اوضاع و شرایط که کشورمان دچار چالش‌های متعددی بود انتخابات حتی بدون یک روز تأخیر برگزار شد و سلامت نظام اسلامی تضمین و تأمین شد.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول