اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت بازرسی انتخابات کردستان:

انتخابات مهم‌ترین شاخص برای سنجش عظمت ملت‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت بازرسی انتخابات کردستان و معاون توسعه منابع انسانی استاندار با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات و تصمیم‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی، گفت: انتخابات مهم‌ترین شاخص برای سنجش عظمت ملت‌هاست.

انتخابات مهم‌ترین شاخص برای سنجش عظمت ملت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج موسی مرادیانی ظهر امروز در همایش استانی اعضای ستادهای اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات کردستان در سنندج اظهار کرد: مردم کردستان همواره حامی نظام و ولایت بوده و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی افزود: در این برهه زمانی که توطئه‌های دشمنان نظام از هر سو آرمان‌ها و و ارزش‌های والای ما را نشانه گرفته است حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف نظام و همدلی و اتحاد مسئولان نقش بسزایی در خنثی کردن این توطئه‌ها ایفا می‌کند.

مرادیانی خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همه مسئولان استان زمینه‌های لازم برای توسعه همه جانبه کردستان در فضای تعامل و همکاری حداکثری فراهم آمده است.

مسئول هیئت بازرسی انتخابات کردستان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در صحنه‌های سیاسی و تصمیم‌گیری‌های کلان و نقش‌آفرینی آنان در برهه‌های زمانی مختلف علاوه بر انسجام‌بخشی به برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های تعالی بخش در داخل جامعه می‌تواند شاخصی مهم برای سنجش عظمت آن ملت در صحنه بین‌المللی باشد.

مرادیانی افزود: تصمیم‌گیری در مسائل مختلف حتی جزئی‌ترین موارد فرهنگی و اجتماعی توسط اقشار مختلف مردم و ایفای نقش آنان در عرصه‌های گوناگون یکی از ویژگی‌های بارز نظام مقدس اسلامی است که این نظام والا را از لحاظ شاخص‌های مردم‌سالاری به عنوان نظامی ممتاز در سطح جهان مطرح کرده است.

وی خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای رشد و تعالی همه جانبه کشور است و در این میان انتخاب نمایندگانی اصلح برای حضور در این نهاد مؤثر از جمله وظایف بر حق همه مردم به شمار می‌آید.

مرادیانی اظهار داشت: هیئت بازرسی انتخابات استان با دقت و توجهی حداکثری برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه مشکل تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول