اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهاوند

بیش از 6 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: بیش از 6 هزار نفر کار برگزاری مطلوب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در شهرستان نهاوند به عهده دارند.

بیش از 6 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان و رأی اولی‌های این شهرستان اظهار داشت: بیش از 6 هزار نفر کار برگزاری مطلوب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در شهرستان نهاوند به عهده دارند.

وی افزود: همه شرایط برای برپایی انتخابات پرشور، حماسی و بانشاط در نهاوند، گیان، برزول، فیروزان و بیش از 180 روستای دارای سکنه مهیا شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه امسال سن رأی دهندگان باید تا تاریخ 12/12/90 به 18 سال تمام برسد، ابراز کرد: بیش از 11 هزار نفر برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات نهمین دوره مجلس در نهاوند شرکت کنند که نوعی نشاط عمومی و شور حماسی در بین این افراد موج می‌زند زیرا برای نخستین بار توانسته‌اند در سرنوشت خود و کشور اسلامی سهیم شوند.

وی دموکراتیک بودن حکومت ایران را به دور از هر گونه فشار سیاسی، حزبی و جناحی را از نعمات انقلاب خواند که به برکت قیام الهی حضرت امام(ره)، خون پاک شهدا و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب در کشور نهادینه شده است.

زارعی‌کوشا ادامه داد: همه ارکان نظام از بالا تا پایین رده توسط خواست، اراده و رأی مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می‌شوند که این مهمترین مزیت نظام اسلامی و انقلاب اسلامی بر دیگر کشورها و ملت‌هاست زیرا همه آحاد مردم خود را در تعیین سرنوشت کشور دخیل می‌دانند.

زارعی‌کوشا با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در نهاوند افزود: امسال بیش از 6 هزار نفر به عنوان اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، تدارکات و ... در این شهرستا کار برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه تخلف را بر عهده دارند.

وی از ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی همزمان با آغاز قانون فعالیت‌های انتخاباتی خبر داد و ابراز داشت: قاضی دادگستری به صورت شبانه‌روز در این شعبه در محل فرمانداری با دیگر عوامل مورد نیاز خود آماده رسیدگی فوری و بدون اتلاف وقت به شکایات انتخاباتی است.

فرماندار نهاوند همچنین از مردم خواست تخلفات انتخاباتی را به سرعت در هر ساعتی از شبانه‌روز به فرمانداری وئ شعبه مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول