اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

اختصاص نیم درصد تملک دارایی‎های گلستان به اجرای هوشمند‎سازی مدارس

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: نیم درصد تملک دارایی‎های استان برای اجرای طرح هوشمند‎سازی مدارس که در پیوست قانون بودجه سال 1391 آمده است تعلق می‌گیرد.

اختصاص نیم درصد تملک دارایی‎های گلستان به اجرای هوشمند‎سازی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت در جلسه برنامه توسعه استان که بعد از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‎ها اجرایی می‎توانند بیشتر از میزان نیم درصد تملک یاد شده نیز از این طرح حمایت کنند اما همه دستگاه‎ها مکلف به میزان تملک یاد شده برای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس هستند.

وی تصریح کرد: سایر دستگاه‎های اجرایی نیز که مشمول اعتبارات استانی نیستند همانند مخابرات، اداره گاز، برق، نفت و شهرداری‎ها نیز باید نسبت به رعایت تصویبنامه هیئت وزیران در این خصوص مشارکت داشته باشند.

استاندار گلستان در خصوص سند توسعه آب استان یادآور شد: در افق 1404 که سند چشم‎انداز توسعه کشور است با سند چشم‎انداز آب استان که برنامه 30 ساله را در افق 1420 تدوین کرده متفاوت‎ هستند لذا هر یک از اعضای شورا و دستگاه‎های اجرایی مرتبط، بر اساس این سند باید ظرف مدت یک هفته نظرات کارشناسی خود را به دبیرخانه شورا برای جمع‎بندی اعلام کنند.

قناعت تاکید کرد: با توجه به اینکه مسئله آب یکی از حیاتی‎ترین و زیربنایی‎ترین موضوعات استان است لذا باید مدیرکل آب منطقه‎ای استان جلسه ویژه‎ای را با دستگاه‎هایی مانند آب روستایی، کشاورزی، صنعت و شیلات برگزار کنند.

وی از دبیران کارگروه‎ها خواست تا  جلسات منظم کارگروه را به صورت ماهانه یک‎بار برگزار کنند و گزارش و مستندات نیز بر اساس فرم‎های دبیرخانه انجام بگیرد.

استاندار گلستان بیان کرد: دبیران کارگروه‎ها نسبت به ارائه گزارش مکتوب از چگونگی روند اجرای مصوبات به دبیرخانه اقدام کنند تا روند پیگیری مصوبات انعکاس داده شود.

قناعت افزود: باید سعی شود در کارگروه‎ها از کارشناسان خبره استانی و حتی ملی در مسائل اساسی استان استفاده شود و در رابطه با شاخصه‎های توسعه‎ای استان در حوزه‎های مختلف اقتصادی، اجتماعی و برنامه‎ای از حضور افراد متخصص بهره برد.

وی به دبیران کارگروه‎ها تاکید کرد: کارهای عملیاتی و اجرایی کارگروه‎ها باید مطابق برنامه پنجم توسعه باشد و در این زمینه نیز خود کارگروه‎ها ارزیابی از روند اجرای برنامه‎هایشان داشته باشند تا از رتبه و جایگاه کارگروه خود باخبر شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول