اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار اعضای جبهه متحد اصولگرایان قزوین با نماینده ولی‌فقیه

خبرگزاری فارس: اعضای جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین با امام جمعه و نماینده ولی‌‌فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

دیدار اعضای جبهه متحد اصولگرایان قزوین با نماینده ولی‌فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین، اعضای جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین با امام جمعه و نماینده ولی‌‌فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

آیت‌الله هادی‌ باریک‌بین در این دیدار، شرکت گسترده در انتخابات را با اهمیت برشمرد و افزود: ملت ما باید در این روز حماسه‌ای بزرگ همچون راهپیمایی 22 بهمن در تاریخ رقم بزنند.

وی اظهار کرد: در ایام انتخابات باید با حضور گسترده و با بصیرت خود به دشمنان نشان دهیم که ملت ایران همیشه در صحنه بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

آیت‌الله باریک‌بین اضافه کرد: همه مردم وظیفه دارند تا در این شرایط حساس با حضور حداکثری خود در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح، روحیه انقلاب و ظلم‌ستیزی را به نمایش بگذارند.

وی عرصه انتخابات را برای کاندیداها و هواداران یک امتحان دانست و بیان کرد: باید کاندیداها و هواداران آنها در این عرصه حساس از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و حرمت‌ها را از بین نبرند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب با هر ابزاری سعی می‌کنند خللی در جریان انقلاب اسلامی و این انتخابات وارد کنند که به طور یقین نقشه‌های آنان به نتیجه نمی‌رسد.

آیت‌الله باریک‌بین خواستار حضور هوشمندانه ملت ایران در برابر تمام توطئه‌های دشمنان شد.

در ابتدای این دیدار، جواد قدوسی‌فر، سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول