اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک تصریح کرد

تحقق منویات رهبری با حضور حداکثری در انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک گفت: منویات مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام راحل و شهدا با حضور گسترده مردم در انتخابات محقق می‌شود.

تحقق منویات رهبری با حضور حداکثری در انتخابات

محمدحسین نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌ می‌کند و منویات مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام راحل و شهدا با حضور گسترده مردم در انتخابات تحقق می‌یابد.

وی بسترسازی مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را از سوی مسئولان ضروری برشمرد و افزود: مردم ولایتمدار و معتقد به اسلام، نظام و مقام معظم رهبری همانند سال‌های گذشته در انتخابات حضوری پررنگ خواهند داشت و از رفتن در پای صندوق‌های رأی شانه خالی نمی‌کنند.

این مسئول با بیان این مطلب که مردم با شرکت در انتخابات، در تعیین سرنوشت خود نقش به سزایی ایفا می‌کنند، گفت: وقتی در نظام اسلامی مردم سالاری دینی مطرح و ملاک است دلیلی وجود ندارد که مردم در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک در پاسخ به این سؤال که وظیفه کاندیداها در ایام تبلیغات چیست خاطر نشان کرد: کاندیداها باید بر اساس قانون و دستور‌العمل‌ها، اخلاق انتخاباتی را رعایت و با افزایش روحیه امید در مردم و بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، پرهیز از تخریب کاندیداهای دیگر و پرهیز از دادن وعده‌های غیر اجرایی و غیر عملیاتی به مردم، تبلیغات خوب و سالمی را داشته باشند.

نصیری اذعان کرد: اگر مردم پشت سر مقام معظم رهبری حرکت و به منویات ایشان عمل کنند نظام اسلامی از تعرضات، توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان مصؤن می‌ماند که شرکت در انتخابات بهترین فرصت برای تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و مأیوس کردن دشمنان است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان و صرف هزینه‌های کلان علیه انتخابات 12 اسفند، افزود: گرچه مردم با حضور گسترده خود حماسه دیگری را خلق می‌کنند ولی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام نباید غافل شویم بلکه باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنیم تا بتوانیم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و نظام سلطه بزنیم.

این مسئول حضور حداکثری مردم در انتخابات و اجرای انتخابات بر اساس قانون را از راهبردهای انتخاباتی عنوان کرد و گفت: دشمنان بیکار ننشسته‌اند و منتظر حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات هستند ولی باید بدانند که مردم همچنان پای انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند و آنچنان حضوری پر رنگ در انتخابات خواهند داشت که در مخیله دشمنان نمی‌گنجد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک با اشاره به فتنه سال 88 اظهار کرد: متأسفانه برخی از افراد در انتخابات سال 88، مسائل و مطامع شخصی خود را بر مصالح و منافع نظام ترجیح دادند و به دلیل بی‌بصیرتی، شیرینی انتخابات را به تلخی تبدیل کردند.

نصیری بیان کرد: افرادی که در فتنه 88 دم از انقلاب، ولایت فقیه و یار امام بودن می‌زدند، ماهیت خود را نشان دادند و ثابت کردند که با توطئه نظام سلطه، سرمایه‌داری و ضد اسلامی فتنه را آفریدند ولی این عمل شنیع آنان، اتحاد، یکدلی و انسجام مردم را مستحکم‌تر کرد.

وی افزود: در انتخابات 12 اسفند نیز مردم با حضور پر شور در انتخابات، ثابت می‌کنند که پا به رکاب مقام معظم رهبری و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول