اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

انتخابات نباید به معضل امنیتی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات باید مؤلفه‌های امنیتی را ارتقا و افزایش بدهد و نباید به معضل امنیتی تبدیل شود.

انتخابات نباید به معضل امنیتی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی امروز در همایش ملی مشارکت سیاسی و امنیت ملی در جمهوری اسلامی ایران با ایراد سخنانی تصریح کرد: هدف ستاد انتخابات استان و دانشگاه اصفهان از برگزاری این همایش پاسخگویی به برخی از دغدغه‌ها، موضوعات و مشکلات است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کشور در انتخابات دهم ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری و حضور بی‌سابقه مردم انقلابی ایران در صحنه انتخابات رو به رو شد اما با وجود این موضوع کشور در این دوره از انتخابات تجربه تلخی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان اذعان کرد: این انتخابات می‌توانست نظام و انقلاب را به میزان بسیاری به سوی تحقق اهداف و آرمان‌های نظام هدایت کند اما به نقطه متضاد خود تبدیل شد.

وی به حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: در این دوره از انتخابات 85 درصد از مردم ایران در صحنه حضور داشتند و برگزاری انتخابات با حضور 50 درصد از مردم نقطه آمال و آرزو‌های هر کشور دموکراتیک است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشور‌های برگزار کننده انتخابات نیز کم‌تر از 50 از مردم در انتخابات حضور می‌یابند، تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات باید مؤلفه‌های امنیتی را ارتقا و افزایش بدهد و نباید به معضل امنیتی تبدیل شود و ارتقای مؤلفه‌های امنیتی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه همایش ملی مشارکت سیاسی و امنیت ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران با استقبال بی‌نظیر دانشگاهیان و پژوهشگران مواجه شده است، گفت: اعلام قوی رسانه‌ای برای حضور نخبگان دانشگاهی در مقوله مهم انتخابات از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در پایان مشارکت و حضور قوی دانشگاهیان در فرآیند انتخابات را موجب مشارکت گسترده انتخاباتی در میان تمام اقشار جامعه دانست.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول