اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد

لزوم حضور پرشور مردم زنجان در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تاثیر انتخابات در تعیین سرنوشت مردم، به لزوم حضور پرشور مردم زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

لزوم حضور پرشور مردم زنجان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با فرهنگیان زنجان اظهار داشت: فرهنگیان به ویژه معلمان نقش مهمی در تربیت افراد و ساخت جامعه‌ای سالم دارند.

وی با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری درست و اصولی در در آموزش و پرورش اضافه کرد: دانش‌آموزان آینده سازان جامعه در هر دوره‌ای از زمان هستند و همین امر لزوم سرمایه‌گذاری در این بخش را بیشتر می‌کند.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: باید معتمدترین و خوش‌فکرترین افراد برای خدمت در آموزش و پرورش انتخاب شوند، چرا که آموزش و پرورش یکی از ارگان‌های حیاتی و تاثیرگذار در سرنوشت کشور است.

وی با اشاره به اینکه پایه اولیه انسان‌سازی و تربیت پس از خانواده در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، ادامه داد: این موضوع لزوم رسیدگی به امور مربوط به آموزش و پرورش را مهم‌تر می‌کند.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: در موضوع تربیت افراد هیچ کس به اندازه معلم تاثیر گذار نبوده و در بین معلمان نیز معلمان زن تاثیر ویژه‌ای در بحث تربیت افراد دارند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های انجام شده توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: انجام یک عمل دلاورانه توسط یک دانش‌آموز 13 ساله نشان از تربیت خوب او دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار داشت: افراد در دوران نوجوانی در اوج غرور و آرزو هستند، ولی کاری که حسین فهمیده انجام داد، فقط از خود گذشتگی نبود و نشان از بینش و بصیرت عمیق او داشت.

وی در ادامه با اشاره به برخی از تلاش‌های دولت در زمینه تامین نیازهای فرهنگیان اضافه کرد: با وجود تلاش‌های بسیاری که در این زمینه صورت گرفته هنوز نیازهای اولیه فرهنگیان تامین نشده است.

آیت‌الله خاتمی اذعان کرد: شریف‌ترین قشری که در جامعه فعالیت می‌کند فرهنگیان هستند و این امر نشات گرفته از فعالیتی است که آنها انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه سنگ بنای جامعه تعالی و پیشرفت جامعه وجود فرهنگ در آن جامعه است، ادامه داد: درصد بسیاری از این پیشرفت با حضور و تلاش معلمان حاصل می‌شود.

امام جمعه زنجان در ادامه با تاکید بر آموزش‌ صحیح کودکان در دوران ابتدایی اضافه کرد: تحقیقات نشان داده که افرادی که از تربیت مناسب در کودکی برخوردار بوده‌اند، بسیار موفق‌تر از سایر افراد عمل می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور فعال مردم در انتخابات آتی اضافه کرد: مردم در این دوره از انتخابات بسیار پرشورتر از دوره‌های قبل حضور پیدا می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اضافه کرد: این موضوع موجب شد مسئولیت مردم برای حضور در انتخابات سنگین‌تر شود.

وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: در این زمینه استان زنجان جز چهار استان برتر کشور در بحث مشارکت مردمی بود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول