اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/66

همه باید در انتخابات پایبند به قانون باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: در انتخابات پیش رو، وظیفه همه ما چه مجریان انتخابات و چه نامزدها پایبندی به قانون است.

همه باید در انتخابات پایبند به قانون باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، با بیان لزوم توجه به قانون در همه زمینه‏ها اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود قانون را بالاتر از هر چیزی عنوان کردند.

وی ادامه داد: قانون و قانون‏مداری باید سرلوحه کار ما باشد و شما باید به همکاران خود توصیه کنید تا از مسیر قانون خارج نشوند.

قاسمی‏فرزاد افزود: تک تک کسانی که برای توفیق نامزد مورد نظرشان تلاش می‏کنند، باید سعی و تلاششان بر این باشد که توانایی‏ها و ویژگی‏های کاندیدای خود را به اثبات برسانند و از منکوب کردن، تهمت زدن و خدشه وارد کردن به دیگران پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: خروج از مدار قانون و تخریب دیگر نامزدها علاوه بر آنکه از اخلاق اسلامی به دور است، برای نامزد مورد نظر امتیاز محسوب نمی‏شود.

قاسمی‏فرزاد تأکید کرد: کاندیداها و اطرافیان آنها حتماً در ارائه برنامه‏های مورد نظر از طرح موضوعاتی که در توان یک نماینده مجلس نیست، خودداری کنند.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداها از روز چهارم اسفند ماه، به مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدها توصیه کرد: شما که به عنوان مدیران فرهنگی ستادها مطرح هستید، در بیان و عمل خود نباید از قانونی عبور کنید؛ چرا که با هرگونه تخلف برخورد قانونی صورت می‏پذیرد و این موضوع به نفع کاندیدای شما نخواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: همه آنهایی که به عنوان نامزد انتخاباتی وارد عرصه رقابت شده‏اند، قصدشان رضایت خداوند و خدمت صادقانه به مردم است؛ پس نمی‏توان برای رسیدن به این مقصود از هر وسیله‏ای بهره برد و باید توجه داشت که در نهایت رأی مردم است که فرد مورد نظر را مشخص می‏سازد.

وی همگان را به رعایت اصل تقوا دعوت کرد و افزود: افرادی که در انتخابات وارد می‏شوند، باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار قرار دهند.

قاسمی‏فرزاد یادآور شد: با رعایت تقوا و طرفداری از حق همچون 29 انتخابات گذشته، انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: در تبلیغات برای نامزدها نخستین هدف حضور پرشور مردم در پای صندوق‏های رأی باشد و همچنین باید با بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، امید را در مردم ایجاد کرد تا توطئه دشمن در ترغیب مردم به عدم حضور در انتخابات با عنایت خداوند متعال نقش بر آب شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول