اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مردم و مسئولان مراقب باشند / جریان فتنه و استکبار در انتخابات فعال شده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: جریان فتنه و استکبار در انتخابات فعال شده و تحریم‌های بی‌سابقه‌ای علیه کشور ما دشمنان اعمال کردند که هیچ تاثیری بر روند فعالیت‌های کشور ندارد.

مردم و مسئولان مراقب باشند / جریان فتنه و استکبار در انتخابات فعال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را دارد.

وی با بیان اینکه 10 درصد از انتخابات در استان به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود، افزود: وزارت کشور شهرستان شهربابک را برای این امر انتخاب کرده است.

نجار تصریح کرد: ما اجرای دقیق قانون و زمینه حضور گسترده مردم را در انتخابات دنبال می‌کنیم که البته در زمینه حضور حداکثری مردم شورای فرهنگ عمومی، ائمه جمعه و جماعات و همچنین مطبوعات و رسانه‌های استان می‌توانند نقش مهمی را در این بخش ایفا کنند.

وی بیان کرد: صدا و سیما، شهرداری‌ها و ... باید فضایی آرام و با نشاط را فراهم کنند.

نجار با تاکید بر اینکه در تبلیغات انتخاباتی باید حرمت افراد حفظ شود، خاطرنشان کرد: باید کاندیداها و طرفداران آنها اخلاق انتخاباتی را به خوبی مدنظر قرار دهند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمان عنوان کرد: جریان فتنه و استکبار در انتخابات فعال شده و تحریم‌های بی‌سابقه‌ای علیه کشور ما دشمنان اعمال کردند که هیچ تأثیری بر روند فعالیت‌های کشور ما ندارد.

نجار با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور گفت: بررسی‌ها در زمینه هدفمندسازی یارانه‌ها نشان می‌دهد که 10 میلیون نفر در کشور از تمکن مالی برخوردار هستند و می‌توانند یارانه‌ها را دریافت نکنند.

نجار اظهار داشت: نبود نیاز این تعداد از جمعیت به یارانه‌ها سبب می‌شود که دهک‌های پایین‌تر جامعه از یارانه بیشتری برخوردار شوند.

وی افزود: از زمان اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرده، 40 درصد مراجعات به این نهاد در مقایسه با زمان قبل از اجرای هدفمندی یارانه‌ها کاهش یافته است.

نجار تصریح کرد: 60 درصد از افرادی که برای دریافت کمک و مساعدت به کمیته امداد مراجعه می‌کردند از زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها کاهش یافته است.

به گزارش فارس، با توجه به واگذاری مسئولیت هماهنگی امور قرآنی و پیگیری تحقق منشور توسعه فرهنگی قرآنی در استان کرمان و شهرستان‌ها به شوراهای فرهنگ عمومی، مقرر شد برای عملیاتی شدن این منشور در استان کرمان از فعالان قرآنی دعوت شود.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول