اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت:

روحانیت در آگاهی‌بخشی جامعه در انتخابات موثرند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: روحانیت در آگاهی‌بخشی جامعه در زمینه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاثیرگذار هستند.

روحانیت در آگاهی‌بخشی جامعه در انتخابات موثرند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلال غفاری عصر امروز در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پلدشت اظهار داشت: قانونمداری، امانت‌داری و ولایت‌محوری رمز موفقیت در تحقق مشارکت حداکثری و رضایت‌مندی مردم است.

وی افزود: مسئولان اجرایی انتخابات باید با پیشگیری از هرگونه خدشه در وحدت عمومی و تقویت هرچه بیشتر اتحاد و انسجام ملی به وظایف قانونی خود عمل کرده و از آرای مردم به عنوان امانتی مهم و تاثیرگذار صیانت کنند.

غفاری با تاکید بر رویکرد بی‌طرفانه و به دور از موضع جانبدارانه گفت: مجریان انتخابات باید این امر مهم را سرلوحه خود قرار دهند و با نگاه عادلانه امانتدار واقعی مردم و نظام جمهوری اسلامی باشند.

این مسئول تاکید کرد: همه احزاب و گروه‌ها و فعالان سیاسی باید در چارچوب قانون فعالیت کنند چراکه ناظران انتخاباتی تمام رفتار و عملکرد آن‌ها را رصد می‌کنند و در صورت تخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان به ویژه دانشجویان از قشرهای تاثیرگذار جامعه ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: حضور فعال و آگاهانه این قشر از جامعه در انتخابات سبب ناامیدی و یأس دشمنان می‌شود.

غفاری با بیان اینکه مردم به ویژه جوانان باید با دقت و شناخت کامل از کاندیداهای مورد نظر فرد اصلح را انتخاب کنند، اضافه کرد: عدم تحلیل اوضاع جامعه و منطقه به صورت کامل و صحیح می‌تواند زمینه ساز انحطاط فکری شده و بزرگ‌ترین ضربه را بر پیکر نظام اسلامی وارد کند از این رو قشر فرهیخته جامعه باید با مطالعه و تحقیق، از مسائل روز سیاسی کشور و منطقه باخبر شوند.

فرماندار پلدشت با اشاره به نقش موثر روحانیت در آگاهی بخشی به جامعه بیان کرد: روحانیت به عنوان گروه مرجع نقش سازنده‌ای در حضور پرشور مردم در انتخابات و در پای صندوق‌های رای دارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول