اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری مرکزی:

زنان در انتخابات حضور گسترده داشته باشند

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی بر لزوم حضور گسترده زنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

زنان در انتخابات حضور گسترده داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرهاد اسکندری ظهر امروز در جلسه انتخابات، زنان و حضور گسترده و آگاهانه در اراک اظهار داشت: زنان از پیروزی انقلاب تاکنون همواره نقشی تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی داشتند که حضور گسترده آنان در انتخابات پیش‌رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: زنان با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی ثابت کرده‌اند که از جایگاه‌ خاصی در جامعه برخوردار بوده و در تعیین سرنوشت کشور سهم دارند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف جامعه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب اقتدار بیشتر نظام خواهد شد، متذکر شد: 12 اسفند ماه نگاه همه کشورها به سمت ایران خواهد بود، هرچه مردم با آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنند، اقتدار کشور را در نزد جهانیان بیشتر و بیشتر خواهند کرد.

اسکندری گفت: به برکت حضور مردم در صحنه امروز جمهوری اسلامی ایران به کشوری بسیار قدرتمند تبدیل شده است و همین مسئله است که موجب شده دشمنان به دنبال ایجاد اختلال و چالش در انتخابات باشند.

وی بر لزوم شناخت کامل مردم از نامزدها تاکید و تصریح کرد: مردم باید با شناخت کافی از نامزدها به آنان رای دهند و بهترین و شایسته‌ترین گزینه‌ها را راهی مجلس کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز حضور گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و گفت: ملت ایران همان گونه که در راهپیمایی 22 بهمن افتخار و عزت بزرگی را برای ایران اسلامی رقم زد، در انتخابات اسفند ماه نیز حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

اشرف جواهری تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نظام اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی تصرح کرد: انتخابات  نعمت بزرگ انقلاب و ثمره خون هزاران تن از شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است که باید مردم با شرکت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول