اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

85 هزار رای ‌اولی در استان مرکزی در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی از مشارکت 85 هزار رای اولی این استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

85 هزار رای ‌اولی در استان مرکزی در انتخابات شرکت می‌کنند

فرهاد اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت 85 هزار رای اولی در این استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور آشنایی رای اولی‌ها با اهمیت انتخابات جشن بلوغ سیاسی با هدف تعمیق آگاهی و بینش سیاسی جوانان و رای اولی‌ها در هر کدام از شهرهای استان به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از عرصه‌های مهم سیاسی  در کشور است، بیان کرد: بدون شک ملت بیدار و همیشه در صحنه استان مرکزی همانگونه که حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن داشتند، در این عرصه مهم سیاسی نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

اسکندری با بیان اینکه دشمنان در تلاشند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند. اظهار کرد: مردم باید با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن به نمایش گذاشتن وحدت ملی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبند.

وی گفت: در این روزهای سرنوشت‌ساز و حساس دشمنان با توسل به دروغ پردازی و سیاه‌نمایی و با حمایت از دشمنان داخلی بی‌اهمیت جلوه دادن انتخابات را دنبال می‌کنند که باید اجازه چنین توطئه‌ای را با حضور پرشور در انتخابات از دشمن گرفت.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی خطاب به نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی با اخلاق‌مداری در نهادینه کردن فرهنگ انتخاباتی سالم بکوشند و به حفظ حرمت و آبروی مومنان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول