اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی:

انتخابات عرصه سرنوشت ساز کشور است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی عرصه سرنوشت سازی برای آینده کشور است.

انتخابات عرصه سرنوشت ساز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی احمدنیا عصر امروز در نشست با اعضای حزب موتلفه خراسان شمالی گفت: بنا به فرموده امام راحل (ره) مجلس در رأس امور بوده و در قانون اساسی نیز استیضاح و عزل وزرا و رئیس جمهور نیز از اختیارات نمایندگان شمرده شده است.

وی تصریح کرد: در تمامی موارد مجلس می‌تواند نظارت داشته و بازخواست کند و از طرفی مجلس را هیچ کس و هیچ وقت نمی‌توان منحل و تعطیل کرد.

احمدنیا با بیان اینکه طی دوران برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی حوادث تلخ و شیرین زیادی بوده است، گفت: دقت در انتخاب و حضور در پای صندوق‌های اخذ رای وظیفه شرعی و اجتماعی افراد است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری حزب موتلفه اسلامی را به عنوان پایگاه و سربازخانه‌ای مطمئن برای نظام اسلامی برشمرد و گفت: با سوابق درخشان 50 ساله حزب موتلفه اسلامی که همواره پشت سر ولایت و مدافع اسلام در صحنه حاضر بوده، سوابق آن بر همگان مشخص است.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس نهم در حال حاضر مهم‌ترین موضوع پیش رو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با حساسیت تمام از دو سال قبل بعد از حادثه ننگین حوادث بعد از انتخابات 88 در دستور کار داشته و پیگیری می‌کند.

احمدنیا با اشاره به چند نکته در زمینه انتخابات پیش رو وجود دارد تصریح کرد: حضور حداکثری همراه شور و شعور برای نظام بسیار مهم است که استکبار جهانی و دشمنان نظام داخل و خارج چشم به عدم حضور و سست کردن اساس انتخابات که همان حضور مردم است، دوخته و در این راستا برنامه داشته و سرمایه گذاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم آگاه و با بصیر کشور و استان قطعاً با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور حداکثری پاسخ دندان شکنی به فتنه گران خواهند داد، گفت: عوامل داخلی و خارجی باید بدانند که ملت هیچ‌گاه دست از آرمان‌های خود نخواهند کشید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی از انتخابات سالم و پر شور در نظام جمهوری اسلامی به عنوان سرمایه‌های نظام یاد کرد و افزود: همه آمادگی داشته تا به مجریان و ناظران و عوامل برگزاری انتخابات کمک کرده تا این اعتماد سازی تقویت شود و ان‌شاءالله بهترین، سالم‌ترین و آرام‌ترین انتخابات را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: البته در گذشته هم انتخابات در ایران اسلامی برای همه دنیا الگو، مردمی و آزاد بوده و سالم‌ترین انتخابات دنیا را داشته‌ایم.

احمدنیا همچنین وحدت اصولگرایان و دلسوزان و وفاداران نظام تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری را برشمرد و گفت: نتیجه داشتن مجلس انقلابی و کارآمد و با بصیر و ولایتمدار و استکبار ستیز، برخورداری از چنین روحیه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه وحدت اصولگرایان با سلیقه‌های متفاوت برای جلوگیری از ورود و عدم نفوذ نامحرمان و نا اهلان و عدم تکرار اشتباهات گذشته است، افزود: موتلفه اسلامی از دوره‌های قبل موضوع وحدت اصولگرایان را در سطح کشور از اولویت‌های کاری خود داشته است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به تجربه و جایگاهی که حزب موتلفه اسلامی بین انقلابیون و مؤمنان دارد، بانی وحدت شده است.

وی توجه به حساسیت این دوره از انتخابات را بار دیگر مورد تاکید قرار داد و گفت: به خاطر این حساسیت‌ها بزرگان و گروه‌های مرجع که از قدیم الایام سکان‌دار انقلاب اسلامی ایران را بر عهده داشته‌اند به میدان آمده و برای تقویت وحدت اصولگرایان تلاش دارند که از مدرسان و مدیریت حوزه علمیه قم تا جامعه روحانیت مبارز و مدیریت آن را شامل می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول