اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آران و بیدگل عنوان کرد

عالمیت و عاملیت به قوانین، ضرورت مهم بازرسی انتخاباتی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل گفت: عالم و عامل بودن به قوانین انتخابات از ضرورت‌های مهم بازرسی و از ویژگی‌های لازم بازرسان انتخاباتی است.

عالمیت و عاملیت به قوانین، ضرورت مهم بازرسی انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی‌اکبر رضایی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند بر انتخاباتی که در ایران نمونه بارز و شاخص مردم‌ سالاری دینی است خدشه وارد کنند اما بازرسان و سربازرسان انتخابات، متولی و مأمور بازرسی از این گوهر گران‌بها هستند و باید در این زمینه دقت کافی داشته باشند.

وی سعه صدر، متانت و قانون‌مند بودن را از ویژگی‌های مهم بازرسان و سربازرسان انتخابات عنوان کرد و یادآور شد: به طور قطع بازرسان و سربازرسان انتخابات باید این ویژگی‌ها را داشته باشند تا از این دستاورد مهم انقلاب محافظت کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: انتخابات در ایران همیشه مهم بوده و جایگاه خاص خودش را داشته، اما انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه اولین انتخابات بعد از فتنه 88 و اولین انتخابات بعد از جریان بیداری اسلامی در منطقه بوده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مقام مسئول اولویت امروز انتخابات مجلس شورای اسلامی را حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی قلمداد کرد و متذکر شد: دشمنان در داخل و خارج از کشور با تحریم انتخابات و عنوان کردن بحث تقلب در انتخابات، سعی در صدمه زدن به حضور مردم در انتخابات را دارند و ما وظیفه داریم تا با رعایت قوانین و مقررات انتخابات و فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم، دشمنان را ناامیدتر از قبل کنیم.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول