اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات لرستان در گفت‌وگو با فارس:

109 نامزد انتخاباتی در لرستان تائید صلاحیت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تاکنون 109 نامزد انتخاباتی در سطح حوزه‌های انتخابیه‌های لرستان تائید صلاحیت شدند.

109 نامزد انتخاباتی در لرستان تائید صلاحیت شدند

حسن شریعت‌نژاد امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در خرم‌آباد گفت: این کاندیداهای تایید صلاحیت شده در 10 شهرستان در هفت حوزه انتخاباتی اصلی و دو حوزه انتخاباتی هستند.

وی با اشارع به اینکه 12 نامزد انتخاباتی در لرستان انصراف داده‌اند، اظهار کرد: در سطح استان لرستان یک هزار و288 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: بیش از 15هزار نفر بدون نیروهای نظارتی کار برگزاری انتخابات مجلس نهم را در لرستان برعهده دارند.

شریعت‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه باید تلاش کنیم انتخابات با حضور دشمن شکن مردم همیشه در صحنه برگزار شود، در این زمینه همه اقشار مختلف مردم به خصوص رسانه‌ها نقش به‌سزایی در این حضور برعهده دارند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم امنیت انتخابات برقرار و نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب شود، باید زمینه حضور حداکثری را در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: انتخابات نماد اقتدار ملی است و این روز باید جشن ملی و سیاسی همه ما باشد.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: خروجی این انتخابات باید وحدت بین آحاد مردم، پشتیبانی از نظام و ولایت و رهبری باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با افراد متخلف در زمینه انتخابات با شدت برخورد می‌شود و مهم‌ترین هدف نیروهای اجرای صیانت از آرای مردم است.

شریعت‌نژاد از کاندیداها خواست با داشتن همدلی و اتحاد گامی موثر در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم بردارند.

وی در ادامه یادآورشد: احتمال کم یا زیاد شدن این تعداد افراد تائید صلاحیت در لرستان وجود دارد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول