اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بروجن:

حضور گسترده در انتخابات چشم بدخواهان را کور می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بروجن گفت: حضور بانشاط ملت حماسه ساز ایران در انتخابات 12 اسفندماه، چشم بدخواهان انقلاب اسلامی را کور می‌کند.

حضور گسترده در انتخابات چشم بدخواهان را کور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین‎پور بعدازظهر امروز در جمع کارکنان کادر، وظیفه و بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: مشارکت حداکثری ملت بیدار دل در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، توطئه‌های مختلف استکبار جهانی را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در مورد اهمیت برگزاری انتخابات، گفت:  انتخاب کاندیدای اصلح از وظایف تمامی شرکت‌کنندگان در انتخابات است و به لطف خدا، بار دیگر ملت آگاه و بصیر با رأی هوشمندانه خود پاسخ دندان‌شکنی به وابستگان باندهای قدرت و ثروت خواهند داد.

حسین‌پور ادامه داد: انقلابیون کشورهای اسلامی آرزوی داشتن نظامی مانند جمهوری اسلامی و رهبر حکیمانه همچون آیت‌الله خامنه‌ای را دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بروجن انقلاب و ولایت فقیه را دو نعمت ارزشمند الهی دانست و حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب از جمله انتخابات را شکرانه این نعمات بزرگ خدادادی برشمرد.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس، عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد، گفت: ملت بابصیرت ایران در انتخابات آینده نیز حماسه‌ای بزرگ‌تر از راهپیمایی عظیم 22 بهمن، خلق می‌کنند.

حسین‌پور ادامه داد: مردم، پشتوانه اصلی نظام هستند و با حضور به موقع خود در صحنه‌های حساس از انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی تقدیم هزاران شهید در راه پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را از نقاط زرین حماسه‌های ملت عنوان و گفت: بصیرت مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف استکبار جهانی از جمله؛ فتنه سال 88 از ذهن جهانیان محو نخواهد شد.

حسین پور به تهدیدات آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپالگی‌های آنها در اقصی نقاط دنیا اشاره کرد و افزود: تحریم، تهدید و ترور در نزد ملتی که با فرهنگ قناعت، شجاعت، شهادت و ایثار رشد یافته و با خلق و خوی حسینی(ع) عجین شده، فاقد ارزش است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول