اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی هیئت فوتبال قزوین:

با شکست شهرداری راهی پلی‌آف می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین گفت: با شکست تیم شهرداری تبریز به عنوان تیم صدرنشین راهی دیدار پلی‌آف می‌شویم.

با شکست شهرداری راهی پلی‌آف می‌شویم

محمد باغبان‌صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بازی تیمش مقابل تیم شهرداری تبریز در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: با شکست تیم شهرداری تبریز به عنوان تیم صدرنشین راهی دیدار پلی‌آف می شویم.

وی افزود: این دیدار برای ما مهم و سرنوشت‌ساز است و گرفتن سه امتیاز این دیدار خیال ما را از بابت قهرمانی در گروه خود راحت می‌کند.

باغبان‌صالحی خاطر نشان کرد: با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، آن‌ها را از نظر روحی و روانی آماده این دیدار کرده‌ و به خوبی اهمیت بازی فردا را به شاگردانم گوشزد کرده‌ام و امیدوارم آنها بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

وی بازی‌های پایانی رقابت‌های لیگ را دشوار بر شمرد و تصریح کرد: انتظارها از تیم هیئت فوتبال بالا رفته و در هر دیدار، هواداران از تیم ما انتظار پیروزی دارند.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین خاطر نشان کرد: امیدوارم تماشاگران خوب قزوینی فردا با تشویق‌های خود روحیه بازیکنان را بالا برده و با کمک آنها بتوانیم سربلند از بازی بیرون بیاییم.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین با کسب 25 امتیاز صدرنشینی گروه شمال این رقابت‌ها را در اختیار دارد.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 فردا در ورزشگاه شهید بابایی قزوین به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول