اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های فوتسال دهه فجر

پرسپولیس آبپخش قهرمان فوتسال دهه فجر دشتستان شد

خبرگزاری فارس: پرسپولیس آبپخش قهرمان فوتسال دهه فجر دشتستان شد.

پرسپولیس آبپخش قهرمان فوتسال دهه فجر دشتستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، شنبه‌شب مسابقه فینال رقابت‌های فوتسال دهه فجر یادواره شهدای دهقاید بین تیم‌های فوتسال پرسپولیس آبپخش و شاهین دهقاید برگزار شد که تیم پرسپولیس با نتیجه سه بر دو به برتری رسید و قهرمان این تورنمنت شد.

نیمه نخست این مسابقه که با حضور بیش از 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه دهقاید برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس آبپخش به پایان رسید.

در ادامه این مسابقه و با شروع نیمه دوم باز هم تیم پرسپولیس آبپخش تیم برتر میدان بود و دو گل دیگر به ثمر رساند تا نتیجه سه بر صفر به سود این تیم شود.

در اواخر مسابقه تیم شاهین دهقاید حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید و دو گل پی در پی نوسط این تیم سبب شد تا دقایق پایانی مسابقه، جذابیت و حساسیت بیشتری داشته باشد.

در دقایق پایانی نیز تیم دهقاید چند فرصت مناسب را از دست داد تا تیم پرسپولیس آبپخش با نتیجه  سه بر دو به برتری دست یابد و قهرمان فوتسال دهه فجر دشتستان شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و تمام تیم‌ها از توان بالایی برخوردار بودند.

سعید رضایی افزود: تیم پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ استان، نتوانست از تمام بازیکنان خود استفاده کند و البته بازیکنانی که برای پرسپولیس بازی کردند از توان و ظرفیت تکنیکی و فنی بالایی برخوردار بودند و موفق به قهرمانی در این تورنمنت شدیم.

بر اساس این گزارش، مسابقات فوتسال دهه فجر یادواره شهدای دهقاید با حضور هشت تیم سرشناس استان بوشهر در سالن ورزشی دهقاید دشتستان برگزار شد که در نهایت تیم پرسپولیس آبپخش به عنوان قهرمانی دست یافت.

 در مراسم پایانی این مسابقات به تیم‌های برتر و بازیکنان برتر فنی و اخلاق با اهدای جوایزی تقدیر شد.

تیم فوتسال سربست به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول