اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فوتبالیست خرم‌آباد

‌دیدار تیم فوتسال هنرمندان ‌و منتخب خرم‌آباد ‌به تساوی انجامید

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مردم خرم‌آباد دیدار دوستانه دو تیم فوتسال هنرمندان کشور و منتخب خرم‌آباد با نتیجه تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

‌دیدار تیم فوتسال هنرمندان ‌و منتخب خرم‌آباد ‌به تساوی انجامید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، این دیدار دوستانه که عصر امروز با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون، موسیقی و پیشکسوتان فوتبال کشور و همچنین بازیکنان پیشکسوت و جوان خرم‌آبادی در سالن ورزشی ولیعصر (عج) این شهر برگزار شد، نتیجه بازی با تساوی به پایان رسید.

این رقابت دوستانه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فوتبالیست خرم‌آباد از سوی اداره کل ورزش و جوانان لرستان و با همکاری موسسه مالی اعتباری فردوسی برگزار شد.

براساس گزارش خبرنگار ورزشی فارس در لرستان، اعضای تیم فوتسال هنرمندان کشور را جمعی از فوتبالیست‌ها و فوتسالیست پیشکسوت کشور شامل نیما نکیسا،محمدرضا حیدریان، پویا امینی، سید جواد هاشمی، مهدی صبایی، محسن افشانی، حمید طالب‌زاده تشکیل دادند و در تیم فوتسال منتخب خرم‌آباد چهره‌هایی سرشناس از جمله غلام‌رضا محمدی و آرش میراسماعیلی حضور داشتند.

در این دیدار گل‌های زده شده توسط محمد رضا حیدریان چهار گل از تیم فوتسال هنرمندان کشور و همچنین مهرداد خادمی، اسماعیل رشنو، مرتضی شاهرخی و پیمان تابعی چهار گل تیم منتخب فوتسال خرم‌آباد را به ثمر رساندند.

‌حمید استیلی و حمیدرضا صدر کارشناس فوتبال، کادر فنی تیم هنرمندان کشور را همراهی کردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول