اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی

تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی فوتسال شهدای سلفچگان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهر سلفچگان از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی فوتسال قهرمانی جام شهدای سلفچگان خبر داد.

تیم‌های راه یافته به نیمه نهایی فوتسال شهدای سلفچگان مشخص شدند

ناصر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال در رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی یادواره شهدای سلفچگان 16 تیم حضور داشتند که در مرحله نخست بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند.

وی ادامه داد: در واقع بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، دیدارهای مرحله نخست در چهار گروه چهار تیم برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند تا چهره‌ دو تیم برتر برای حضور در مرحله دوم مشخص شود و هم اینکه هشت تیم از جام کنار بروند.

رئیس هیئت فوتبال شهر سلفچگان اضافه کرد: با توجه به عضویت نیروهای مستعد در تیم‌های مختلف، امسال شاهد حضور تیم‌های مطرحی در رقابت‌های فوتسال یادواره شهدای سلفچگان بودیم و تمام مسابقات در سالن شهدای سلفچگان با کیفیت مطلوب و استقبال بسیار خوب علاقمندان به فوتسال برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال سطح رقابت‌های فوتسال شهدای سلفچگان قم از کیفیت بسیار مطلوبی حتی نسبت به دوره‌های گذشته برخوردار بود و همین امر سبب شد تا استقبال تماشاگران فوتسال دوست شهر سلفچگان نیز از مسابقات افزایش یابد.

نظری یاد آور شد: در پایان مسابقات مرحله نخست رقابت‌های فوتسال یادواره شهدای سلفچگان که دیدارهای آن امروز با جذابیت بالایی برگزار شد، تیم‌های فوتسال پیام نور، سیاره سبز، قلعه چم، بسیج جنداب، عنایت بیک، راوه، جنداب و آزاد راه ساوه بالاتر از سایر تیم‌های فوتسال شرکت کننده در گروه‌های چهار گانه به مرحله دوم صعود کردند.

وی اضافه کرد: دیدارهای مرحله دوم نیز با انجام چهار مسابقه برگزار شد که طی آن در نخستین مسابقه تیم فوتسال پیام نور مقابل مهرگان قلعه چم به میدان رفت و در پایان دیداری که هشت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، به برتری پنج بر سه دست یافت.

رئیس هیئت فوتبال شهر سلفچگان افزود: در دومین مسابقه این مرحله از فوتسال یادواره شهدای سلفچگان، تیم‌های فوتسال عنایت بیک و آزاد راه ساوه به رقابت پرداختند که برنده این دیدار تیم عنایت بیک بود که هفت بر یک حریف خود را در هم کوبید.

وی عنوان داشت: در سومین مسابقه مرحله دوم رقابت‌های فوتسال یادواره شهدای سلفچگان که اتفاقا از دیدارهای پرگل بود، تیم فوتسال جنداب در دیدار با راوه در حالی که بازی شش گل در برداشت، پنج بر یک به برتری رسید.

نجفی خاطر نشان کرد: در آخرین بازی مرحله دوم نیز تیم‌های فوتسال بسیج جنداب و سیاره سبز دیداری پر گل را به نمایش گذاشتند که در پایان این مسابقه تیم فوتسال بسیج جنداب با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و به مرحله بعد راه یافت.

وی با اشاره به برنامه‌ بازی‌های مرحله نیمه نهایی، اظهار داشت: بدین ترتیب در مرحله سوم این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتسال عنایت بیک مقابل جنداب صف آرایی می‌کند و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی تیم‌های فوتسال بسیج جنداب و پیام نور سلفچگان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول