اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانان فوتسال و والیبال ادارات آزادشهر مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات ورزشی وی‍‍ژه ادارات آزادشهر عصر امروز با قهرمانی تیم اداره ورزش و جوانان در رشته فوتسال و تیم شهرداری در رشته والیبال به پایان رسید.

قهرمانان فوتسال و والیبال ادارات آزادشهر مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در رشته فوتسال که با شرکت هشت تیم برگزار شد در فینال مسابقات اداره ورزش و جوانان و آبفار به میدان رفتند که در نهایت تیم ورزش و جوانان با نتیجه هفت بر چهار به پیروزی رسید و عنوان نخست را کسب کرد ضمن اینکه در دیدار رده‎بندی هم شهرداری با غلبه بر اداره برق در جایگاه سوم تکیه زد.

در رشته والیبال هم شش تیم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم شهرداری اول شد و آموزش و پرورش به مقام دوم دست پیدا کرد.

اضافه می‎شود این مسابقات در رشته‎های دارت و تنیس روی میز هم برگزار شد که در رشته دارت علیرضا محمدی از آبفار اول شد و ابوالقاسم رضایی و محسن صفری هر دو از شهرداری عنوان‎های دوم و سوم را کسب کردند.

در تنیس روی میز هم عباس خان‎احمدی از آموزش و پرورش اول شد و علی بذرافشان از آبفار به همراه محمود کیخا از شبکه بهداشت به مقام‎های دوم و سوم رسیدند.

در مراسم پایانی این مسابقات که در سالن فجر از دارتپه برگزار شد و با حضور مسئولان و استقبال علاقه‎مندان به ورزش همراه بود فرماندار شهرستان آزادشهر با تمجید از برگزارکنندگان و شرکت‎کنندگان گفت: ورزش باعث رشد و تعالی قوای جسمی و روحی افراد یک جامعه می‎شود و ضمن شادابی اجتماع، بازدهی افراد در محیط‎های کاری بیشتر می‌شود.

سید فاضل دهنوی اظهار داشت: باید برای همه اقشار و همه سنین برنامه‎ریزی ورزشی متناسب با حالشان را داشته باشیم تا علاوه بر کسب افتخار برای جامعه در بعد قهرمانی به تقویت جسم و روحیه هموطنان‎مان کمک شود.

وی بر حضور حداکثری ورزشکاران در انتخابات مجلس شورای اسلام تاکید کرد.

قاسمعلی برزمینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر هم اذعان داشت: جامعه ورزشی استوار و سرفراز برای انتخابی شایسته وارد انتخابات خواهد شد تا در سرنوشت خود و جامعه سهیم باشد و افتخاری دیگر را در دفتر افتخاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.

شایان ذکر است در پایان مراسم به تیم‎ها و افراد برتر کاپ قهرمانی، لوح قهرمانی و جوایزی ارزنده اهدا شد.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول