اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم بانوان ایرانیان نجف‌آباد خبر داد

پارتی‌بازی در رقابت‌های فوتبال و فوتسال بانوان

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم بانوان ایرانیان نجف‌آباد گفت: در تیم فوتبال و فوتسال بانوان نیز برخی اوقات دست‌های پنهانی سبب پارتی‌بازی‌های ناخوشایندی می‌شود.

پارتی‌بازی در رقابت‌های فوتبال و فوتسال بانوان

زهرا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طبق قوانین موجود یک ورزشکار نمی‌تواند هم‌زمان و در یک فصل در فوتبال و فوتسال فعالیت کند اما برخی از هم‌تیمان من با پارتی‌بازی از این قانون پیروی نمی‌کنند.

وی که در گذشته در تیم فوتسال فولاد ماهان فعالیت داشته است ادامه داد: در حال حاضر به دلیل قراردادم با تیم فوتبال بانوان نجف‌آباد نمی‌توانم در رشته فوتسال فعالیت داشته باشم.

دروازه‌بان تیم بانوان ایرانیان نجف‌آباد در مورد قرارداد خود با تیم فوتبال بانوان نجف‌آباد بیان داشت: قرارداد من با مسئولان بر مبنای قرارداد مالی نیست و تنها در این قرارداد به بازی فوتبالیست‌ها برای این تیم اشاره شده است.

وی تاکید کرد: با وجود شرایط مناسب می‌توانیم شاهد حضور موثر تیم فوتبال بانوان نجف‌آباد در لیگ برتر باشیم و به جرات می‌توان گفت این تیم جزء بهترین‌هاست.

سلیمانی با بیان اینکه تیم فوتبال بانوان نجف‌آباد تا این لحظه دارای حمایت‌کننده خوبی نبوده است، تصریح کرد: با این‌ حال وجود مدیر‌عامل و مربی خوب این باشگاه و تیم ( موحد و کرمانشاهی) قوت قلب بسیار خوبی برای بازیکنان تیم است.

وی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: از تمام توان و استعدادم برای راه‌یابی تیم فوتبال بانوان نجف‌آباد به لیگ برتر استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول