اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل حمایت نکردن مسئولان

تیم فوتسال بانوان آمل از راهیابی به مرحله کشوری بازماند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال آمل گفت: به دلیل عدم حمایت مسئولان و نداشتن اسپانسر برای دومین سال متوالی تیم فوتسال بانوان آمل از راهیابی به مرحله کشوری بازماند.

تیم فوتسال بانوان آمل از راهیابی به مرحله کشوری بازماند

معظم ساروی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان کرد: شهرستان آمل در بخش بانوان از استعداد خوبی در رشته‌های ورزشی به ویژه فوتسال برخوردار است که توجه خاصی به آن نمی‌شود.

وی با اشاره به مدال‌آوری بانوان آملی در رقابت‌های استانی تصریح کرد: دو سال آمل به مقام قهرمانی لیگ دسته اول مازندران دست پیدا می‌کند ولی به دلیل عدم حمایت مسئولان، نداشتن امکانات، مکان تمرین و نداشتن اسپانسر از راهیابی به مرحله کشوری بازمی‌ماند.

ساروی اضافه کرد: تجهیزات ورزشی خاصی برای این تیم در نظر گرفته نمی‌شود و حتی سالن ورزشی برای تمرین نداریم البته امیدواریم در این راستا مسئولان امر تربیت‌بدنی و اداره ورزش و جوانان بیشتر به بانوان توجه کنند.

نایب رئیس هیئت فوتبال آمل با اشاره به اینکه با توجه به وضع نامطلوب شرکت‌های بخش خصوصی کسی از این تیم حمایت و پشتیبانی مالی ندارد، یادآور شد: سال گذشته به جای آمل در مسابقات کشوری تیم تنکابن شرکت کرد و امسال نیز در مسابقات کشوری به جای این شهرستان، بابل حضور پیدا می‌کند.

ساروی با اشاره به عملکرد شهرستان آمل در بخش فوتبال و فوتسال بانوان بیان کرد: هم‌اکنون سه بازیکن آملی در اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان به سر می‌برند و امسال این شهرستان میزبان مسابقات بانوان جوان مازندران بود.

وی ادامه داد: مسابقات آموزشگاه‌های فوتسال آمل، مسابقات جام رمضان بانوان در سالن کوثر، کلاس مربی‌گری درجه دو آسیا با حضور برترین‌های مازندران در این شهرستان انجام شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال آمل با تاکید اینکه معاونت امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان نیز باید برای پیشرفت ورزش بانوان در شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد، گفت: این عملکرد بانوان آملی در رشته فوتبال و فوتسال بدون حمایت و پشتیبانی مالی مسئولان صورت گرفت ولی وعده‌هایی در جلسات متعدد داده می‌شود که عملی نمی‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول