اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری:

فوتسال راه ساری مقابل پرسپولیس تهران پیروز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری گفت: فوتسال راه ساری مقابل پرسپولیس تهران پیروز شد.

فوتسال راه ساری مقابل پرسپولیس تهران پیروز شد

سعید نجاریان ساروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در روزی که تیم راه ساری سه بازیکن اصلی خود به نام‌های محمود لطفی و یاسر ابراهیمی به خاطر محرومیت و طاها مرتضوی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت با هنرنمایی ایمان احمدی در برابر پرسپولیس تهران پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دو تیم راه ساری و پرسپولیس تهران روز گذشته در حالی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به دیدار هم رفتند که حدود 4 هزار تماشاگر از نزدیک برای تشویق و پیروزی تیم محبوب خود در سالن حضور یافتند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری گفت: شاگردان علیرضا رعدی که برای تثبیت بقای خود در لیگ برتر فوتسال کشور برای فصل آینده به جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی‌کردند، در این دیدار با هنرنمایی ایمان احمدی بازیکن جوان خود که به تنهایی موفق شد پنج گل وارد دروازه پرسپولیس تهران کند در برابر تیم تهرانی به سه امتیاز باارزش دست یافتند.

وی تصریح کرد: تیم راه ساری با این پیروزی 15 امتیازی شد و چهار هفته مانده به پایان این رقابت‌ها همچنان در رده 13 جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد و خطر سقوط را همچنان احساس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دو تیم راه ساری و پرسپولیس تهران روز گذشته در حالی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به دیدار هم رفتند که راه ساری پنج بر چهار مهمان خود را بدرقه کرد.

به گزارش فارس، راه ساری برای بقا و حفظ سهمیه برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باید از چهار بازی آینده خود حداقل هفت امتیاز کسب کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول