اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 16 تیم

آفرنگ قم قهرمان فوتسال بانوان کشور شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم به پایان رسید.

آفرنگ قم قهرمان فوتسال بانوان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 16 تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی، در مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشتند، این رقابت‌ها بعد از چهار روز برگزاری با قهرمانی تیم بانوان آفرنگ قم به پایان رسید.

در این مسابقات تیم‌هایی حضور داشتند که مردادماه امسال در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه‌ها و مناطق مختلف کشور موفق به کسب جواز صعود از گروه‌های هشت‌گانه شده بودند.

بدین ترتیب تعداد تیم‌هایی که در مرحله نهایی حضور داشتند، با توجه به صعود دو تیم از هشت گروه مرحله مقدماتی، 16 تیم بود که با غیبت یکی از تیم‌های شرکت کننده، مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی دیدارهای دور نخست را در شهرستان گرمسار برگزار کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات، در پایان دیدارهای مرحله نخست از هر گروه تنها یک تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه‌های بانوان کشور را کسب کرد.

بدین ترتیب تیم فوتسال بانوان آفرنگ قم در مرحله نخست با تیم‌های فوتسال ون کردستان، جوانمرد کرمانشاه و رنگین نمای لرستان در یک گروه قرار داشت که با کسب دو پیروزی و یک تساوی در مقابل حریفان خود به‌عنوان تیم برتر این گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

از سه گروه دیگر نیز تیم‌های فوتسال بانوان مس سرچشمه کرمان، پاسارگاد اراک و شهرداری مراغه در کنار آفرنگ قم در مرحله نیمه نهایی حضور پیدا کردند که بازی‌های این مرحله به شکل دوره ای برگزار شد تا تیم قهرمان مشخص شود.

بانوان فوتسالیست تیم آفرنگ قم در نخستین مسابقه خود در مرحله نهایی مقابل تیم فوتسال بانوان مس سرچشمه کرمان با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند اما با کسب پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال بانوان شهرداری مراغه و پاسارگاد اراک در دو بازی بعد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی پاسارگاد اراک به مقام قهرمانی دست یافتند.

در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها تیم بانوان آفرنگ قم با کسب دو پیروزی و شش امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان شد، تیم بانوان پاسارگاد اراک با کسب همین تعداد امتیاز و البته تفاضل گل کمتر در مکان دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه تیم‌های شهرداری مراغه و مس سرچشمه کرمان سوم و چهارم شدند.

در پایان رقابت تیم‌های مدعی حاضر در فوتسال قهرمانی بانوان کشور در گرمسار، تیم‌های فوتسال بانوان آفرنگ قم و پاسارگاد اراک با کسب عناوین اول و دوم این رقابت‌ها به مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور نیز صعود کردند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول