اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری:

تنها سهمیه فوتسال بانوان مازندران در لیگ حفظ شد / اسپانسر مالی نداریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان وحدت ساری گفت: تنها سهمیه فوتسال بانوان مازندران در لیگ برتر با مشکلات مالی فراوان حفظ شد.

تنها سهمیه فوتسال بانوان مازندران در لیگ حفظ شد / اسپانسر مالی نداریم

شادی مهینی در آستانه بازی تیمش در برابر نماینده قزوین به خبرنگار فارس در شهرستان ساری متذکر شد: تیم وحدت ساری به عنوان تنها نماینده استان در لیگ فوتسال بانوان کشور است که بازیکنان و کادر فنی برای حضور در این رقابت‌ها مشکلات زیادی را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: حضور این تیم برای فصل آینده به عنوان نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مسجل شده و بازی این هفته تیم در برابر حجاب قزوین جنبه تشریفاتی دارد. 

سرمربی وحدت ساری گفت: تیم در لیگ امسال مشکل فنی نداشت ولی اگر مسئولان باشگاه در زمینه مالی حمایت بیشتری به این تیم می‌کردند، می‌توانستیم حتی جزو چهار تیم بالای جدول باشیم.

مهینی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان برای یک برد خانگی دیگر در این هفته مقابل تیم قزوین قرار می‌گیرند تا بتوانیم با چهار پیروزی در جدول رده‌بندی جایگاه خوبی را به دست آوریم. 

وی تصریح کرد: تیم وحدت حمایت و اسپانسر مالی ندارد و تمام هزینه‌های تیم بر عهده اداره ورزش و جوانان ساری بود که باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم.

سرمربی وحدت ساری در پایان اضافه کرد: اگر مسئولان ورزش استان و شهرستان با این شرایط می‌خواهند در لیگ حضور یابند، بهتر است نماینده‌ای در لیگ نداشته باشند و بازیکنان و کادر فنی را سردرگم نکنند.

به گزارش فارس، تیم وحدت ساری در هفته پایانی و نهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، روز پنج‌شنبه 27 بهمن در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان حجاب قزوین است.

تیم وحدت ساری هم‌اکنون با 9 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی در بین 10 تیم این رقابت‌ها جای دارد.

فاطمه بوداغی نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال مازندران به عنوان سرپرست فدراسیون برای این بازی انتخاب شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول