اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار مریوان

برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر در مریوان آغاز شد

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات فوتسال روستایی جام فجر یادواره شهید انور محمدی با حضور فرماندار شهرستان مریوان و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان آغاز شد.

برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر در مریوان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در این دوره از مسابقات 40 تیم از روستاهای شهرستان مریوان به صورت دو حذفی در سالن المپیک مجموعه ورزشی زاگرس با هم به رقابت می‌پردازند.

فرماندار شهرستان مریوان صبح امروز در مراسم افتتاحیه این مسابقات بر اهمیت ورزش در شادابی و سلامت جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: نظام و دولت اسلامی تلاش‌های چشمگیری در راستای فراهم کردن زمینه رشد ورزش در زمینه‌های قهرمانی و همگانی کرده است.

عبدالله رشیدی‌پور افزود: اجرای پنج طرح ورزشی شامل احداث سکوی تماشاگران زمین فوتبال زاگرس، سالن اختصاصی کشتی، سالن یک‌هزار و 200 نفری چند منظوره و دو زمین ورزشی روستایی با 42 میلیارد ریال اعتبار گویای این واقعیت است.

فرهاد عبداللهی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان هم تقسیم عادلانه امکانات و اعتبارات بخش ورزش در همه نقاط استان برای رشد ورزش و برخورداری جوانان و نوجوانان از این امکانات را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان با اعلام اینکه در حال حاضر سرانه فضای‌ ورزشی در این شهرستان 27 سانتی‌مترمربع است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث، این میزان فضا افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

حامد جولایی به مشکلات ورزش این شهرستان اشاره کرد و افزود: نبود اعتبار کافی برای کمک به هیئت‌های ورزشی، کمبود خانه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف ورزشی و کمبود نیروی انسانی از عمده‌ترین مشکلات ورزش این شهرستان است.

وی در ادامه گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور 8 هزار نفر، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری با حضور 700 نفر و برگزاری همایش کوهپیمایی با شرکت 400 نفر در سال جاری از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان مریوان است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول