اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر

مسابقات فوتسال جام فجر کوهبنان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال جام دهه فجر شهرستان کوهبنان با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

مسابقات فوتسال جام فجر کوهبنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان صبح امروز آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام دهه فجر کوهبنان با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران این شهرستان برگزار و تیم‌های برتر معرفی شدند.

محمد تکاور دبیر هیئت فوتبال شهرستان کوهبنان گفت: با توجه به جشن‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و استقبال علاقمندان از ورزش فوتبال و فوتسال، مسابقات فوتسال جام دهه فجر با شرکت هشت تیم به صورت دوره‌ای با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت روستایی و عشایری و هیئت فوتبال برگزار شد.

وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم‌های مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار، اتحاد و ... موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند که به آنها جام قهرمانی همراه با لوح تقدیر و جوایز اهدا شد.

تکاور تصریح کرد: جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم شهید بهشتی دهستان خرمدشت اهدا شد.

رضا رفیع‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: در حال حاضر پنج سالن ورزشی در اختیار علاقمندان و ورزشکاران قرار دارد و بیش از 20 هیئت ورزشی در شهرستان فعالیت دارند که توانسته‌اند با حمایت مسئولان اداره ورزش و فرمانداری رتبه‌های قابل قبولی را در سطح استان و کشور کسب کنند.

وی افزود: با توجه به سفر مقام معظم رهبری و سفرهای استانی هیئت دولت سه سالن ورزشی در شهرستان احداث شده و در حال حاضر دو سالن احداثی سفرهای استانی هیئت دولت افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار دارد و به زودی سالن ورزشی دیگر نیز تحویل می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول