اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتسال شهرداری کاشان:

تیم فوتسال شهرداری کاشان در استان اصفهان دوم شد

خبرگزاری فارس: مربی فوتسال شهرداری کاشان از کسب مقام دومی این تیم در چهارمین دوره مسابقات فوتسال استانداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان اصفهان خبر داد.

تیم فوتسال شهرداری کاشان در استان اصفهان دوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، محسن راگردی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 50 تیم به رقابت پرداختند که چهار تیم از استانداری اصفهان، 10 تیم از فرمانداری‌ها و 36 تیم نیز از شهرداری‌های استان اصفهان شرکت داشتند.

وی افزود: پس از انجام یک سری مسابقات دوره‌ای دو تیم فوتسال شهرداری کاشان و خوانسار به فینال مسابقات راه یافتند که پس از یک رقابت تنگاتنگ تیم خوانسار به مقام اول و تیم شهرداری کاشان به مقام دومی دست یافتند.

مربی تیم فوتسال شهرداری کاشان تصریح کرد: عنوان آقای گلی این دوره از مسابقات نیز به جواد عبدالله‌زاده از تیم فوتسال شهرداری کاشان اختصاص یافت.

به گفته وی، تیم فوتسال شهرداری کاشان دارای 11 نفر بازیکن، یک سرپرست و یک مربی بیش از 10 سال است که فعالیت دارد و طی این سال‌ها مقام‌های برتر را کسب کرده است.

راگردی انجام آخرین بازی بین این دو تیم در سالن ورزشی پیروزی اصفهان را یادآور شد و گفت: بازی فینال با حضور استاندار، مدیران کل استانداری، فرماندار و شهردار کاشان، معاونان و مدیران این شهرداری برگزار شد.

وی در پایان تصریح کرد: استاندار اصفهان در پایان این دوره از مسابقات ملی شدن مسابقات فوتسال استان‌ها با توجه به استقبال پرشور از این بازی‌ها خواستار شد و سراسری شدن آن بین استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های کشور را ضروری دانست. 

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول