اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان تأکید کرد

علیصدر نماینده شایسته همدان در مسابقات فوتسال مناطق کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر نماینده شایسته همدان در مسابقات فوتسال مناطق کشور است.

علیصدر نماینده شایسته همدان در مسابقات فوتسال مناطق کشور

حسن اسلامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شرکت سیاحتی علیصدر همدان با هدف توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری استان، علاوه بر فعالیت‌های ذاتی‌اش با تقویت باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر در زمینه‌های مختلف فرهنگی و در رشته‌های ورزشی فوتسال، کشتی و تنیس روی میز در سطح ملی ورود پیدا کرده و موفقیت‌های چشمگیری نیز در مقاطع مختلف و در رقابت‌های متعدد کسب کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال مناطق کشور گفت: این مسابقات که در شهرستان تبریز آغاز شده 48 تیم در قالب هشت گروه شش تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ادامه داد: گروهی که باشگاه فرهنگی ورزشی علیصدر همدان به عنوان نماینده استان در آن حضور دارد متشکل از تیم‌های "ماهان خراسان"، "آرتین رویان اصفهان"، "آئیلین گسترش تبریز" و "شاهد فارس" است.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال علیصدر به عنوان نماینده استان همدان در یک رقابت سخت در مقابل "آئیلین گسترش تبریز" شش بر دو به پیروزی دست یافت.

اسلامیان تأکید کرد: امروز نیز در مقابل تیم "شاهد فارس" و در رقابتی نفس‌گیر با کسب نتیجه هشت بر سه موفق به شکست این تیم شد.

وی تأکید کرد: تیم باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر همدان در گروه هفت به عنوان تنها تیم شش امتیازی در صدر این رقابت‌ها حضور دارد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان افزود: لازم به ذکر است سه تیم باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر همدان، ماهان خراسان و آرتین رویان اصفهان سرگروه‌های مسابقات فوتسال مناطق کشور در سال گذشته هستند که در این رقابت‌ها نیز حضور دارند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی راه خواهند یافت، ابراز داشت: این مسابقات تا چهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول