اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گرامیداشت یاد شهید مصطفی احمدی روشن

مسابقات فوتسال جام فجر اردل برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال جام فجر یادمان شهید مصطفی احمدی روشن با حضور 60 تیم در اردل به پایان رسید.

مسابقات فوتسال جام فجر اردل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، اظهار داشت: این انقلاب نتیجه حرکت انقلابی و پرشوری است که به هیچ وجه نسبت به آن تردید نداشتیم، چراکه با آموزه‌های دینی و راهنمایی ولی‌فقیه به پا خواستیم.

مسعود برخورداری افزود: مهم‌ترین بازخورد انقلاب در سی و سه سال گذشته این است که دشمنان کشورمان نظیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در کنار منافقین کوردل مانع تراشی می‌کنند و از انقلاب اسلامی ایران می‌هراسند؛ در حالی که دوستان واقعی ما ملت‌ها هستند که الگوگیری آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده حقانیت ما است.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی مناسبی برای تجدید بیعت دوباره با رهبری دانست و تصریح کرد: باید از این فرصت مبارک استفاده کنیم تا تمام دلسوختگان، عاشقان و وارثان مکتب انقلاب ضمن تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، جانفشانی موحدان پاک‌طینت و مبارزان عاشق را گرامی بدارند.

برخورداری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در مسیر براندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن امروز در قالب دوست ظاهر شده است و با راه‌اندازی جنگ نرم برای تسخیر انقلاب و تهی کردن اندیشه و افکار هواداران انقلاب تلاش می‌کند، از این رو همه باید متعهد به آرمان‌های انقلاب باشیم و با هماهنگی مسئولان به جهانیان نشان دهیم که انقلاب همچنان پوینده به پیش می‌رود و محور انقلاب پر رنگ‌تر می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردل با اشاره به وظایف دلسوزان انقلاب و نظام گفت: وظیفه ماست که از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع  کرده و  این ارزش‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی دهه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب را به مثابه دمیدن روحی تازه و تجدید بیعتی هرساله با آرمان‌های نظام و رهبری انقلاب عنوان کرد و از مسئولان خواست که با تلاشی منسجم و هماهنگ در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم گام بردارند.

برخورداری در پایان با اشاره به گروه‌های برگزیده مسابقات جام فجر این شهرستان، گفت: در مقطع ابتدایی پسرانه آموزشگاه شهید رجائی دوازده امام و مدرسه ابتدائی دخترانه شهید بهشتی چلو مقام اول، در مقطع راهنمایی پسرانه شهید گنجی ممسنی و راهنمائی دخترانه مدرسه عصمت اردل مقام اول و در مقطع متوسط نیز دبیرستان پسرانه رازی اردل و متوسطه دخترانه جنت اردل مقام اول را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های اول هر مقطع به مسابقات استانی اعزام خواهند شد .

در پایان به تیم‌های برتر لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول