اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 بهمن یوم عزت ایرانیان است

ولایتمداری سلامت و اقتدار انتخابات را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان جمعیت حامیان ولایت استان اردبیل گفت: ولایتمداری سرمایه ارزشمند مردم وفادار ایران است که می‌تواند اسباب فتنه‌گری دشمن و تلاش مذبوحانه آنها را نقش بر آب کند و صلابت و سلامت انتخابات را تضمین کند.

ولایتمداری سلامت و اقتدار انتخابات را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحیده حاجی‌زاده عصر امروز در نشست انتخاباتی جمعی از بانوان در اردبیل اظهار داشت: انتخابات آزمون الهی است که ملت مسلمان ایران بیش از 30 بار در آن پیروز و سربلند شده و توانسته‌اند با تبعیت از ولایت از سختی‌ها و دشواری‌های این مسیر به سلامت عبور کنند.

وی با بیان این‌که عرصه انتخابات و آزمون حضور مردم مثل آزمون‌های دیگر مردودین و افراد رد شده‌ای دارد، تصریح کرد: این مسئله بیشتر ناشی از افتادن در دام وسوسه‌های شیطانی و مطامع نفسانی است که در جریان انتخابات ریاست جمهوری شاهد و ناظر شکل‌گیری جریانی بودیم که تلاش می‌کردند با سوءاستفاده از احساسات پاک مردم بین ملت و حاکمیت فاصله انداخته و مقاصد شوم خود را پیاده کنند.

حاجی‌زاده برگزاری انتخابات با شکوه و پرشور و نشاط را عاملی در دفع بسیاری از سوءاستفاده‌ها و فرصت‌طلبی‌ها برشمرد و خاطر نشان کرد: هر چند عده‌ای با اردوکشی‌های خیابانی سعی کردند پیروزی حضور مردم در پای صندوق‌ها را به کام ملت تلخ و نامبارک کنند اما مردم ما در انتخابات 12 اسفند بار دیگر با تکرار حماسه 22 خرداد سال 88 در حضور برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن صلابت و عظمت دوباره را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول اضافه کرد: به نظر می‌رسد افتادن برخی مردودین جریان فتنه در دام دشمنان فتنه‌گر دور شدن از مسیر روشن ولایت و نداشتن التزام عملی به اصل مترقی ولایت فقیه است که بزرگ‌ترین سرمایه نظام اسلامی و پیوند آرامش‌بخش و تعالی‌بخش در جامعه به شمار می‌رود.

وی در ادامه سخنان خود تنها راه نجات و سعادت جامعه را تکیه بر خط ولایت فقیه و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در شناخت وسوسه‌ها و تحرکات شیاطین و برخی پرتگاه‌های واقعی یاد کرد و گفت: امام راحل نیز به شایستگی اعلام کردند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت وارد نشود» که این کلام گهربار امروز مصداق واقعی و روشن پیدا کرده است.

حاجی‌زاده در ادامه افزود: ضرورت دارد تمام فعالان سیاسی با بصیرت و تیزبینی و روشنفکری مرز خود را با دشمنان نظام اسلامی و جریان‌های وابسته و برانداز و اصحاب فتنه و انحراف روشن کنند و با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان با مشارکت آگاهانه در انتخابات عزم و باور خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش فارس، مسئول امور بانوان جمعیت حامیان ولایت استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: با رأی به افراد اصلح مجلس آینده باید به بازوی پرتوان نظام اسلامی در خدمت به مبانی آرمانی و ارزشی انقلاب و رسیدن به مقصد نهایی تبدیل شود.

حاجی‌زاده همچنین حساسیت یوم‌الله 22 بهمن را یادآور شد و خاطر نشان کرد: این روز یوم عزت، شرف و دفاع از کیان سرزمین الهی‌ ایران اسلامی است که همه باید در این زمینه احساس تکلیف کرده و به میدان بیایند.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: نقش بی‌بدیل حضور حماسی مردم در 22 بهمن برای همگان روشن است و ثمره و نتیجه آن جز مات کردن دشمن در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی و برخی رفتارهای گستاخانه نیست.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول