اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فردوس:

دشمن قصد دارد ولایت‌مداری را از جوانان بگیرد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش فردوس با بیان اینکه امروز عطر و بوی شهدا استکبار جهانی را مستأصل کرده، گفت: دشمن قصد دارد ولایت‌مداری از جوانان بگیرد.

دشمن قصد دارد ولایت‌مداری را از جوانان بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسین وحیدی ظهر امروز در مراسم نخستین روز از دهه فجر در فردوس اظهار داشت: دشمن قصد دارد تا بصیرت، عفت، حیا و ولایت‌مداری را از جوانان ما بگیرد ولی باید بداند که هر جوان ایرانی خود یک ملت است و با بصیرت در برابر دشمن می‌ایستد.

وی افزود: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.

رئیس آموزش و پرورش فردوس تصریح کرد: هر ساله زنگ انقلاب به صورت نمادین در مدارس سطح شهرستان نواخته و برنامه‌های انقلاب اسلامی و معرفت به آرمان‌های امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت برگزار می‌شود.

وحیدی یادآور شد: در سال جاری با توجه به اینکه عطر و بوی شهدا فضای جهان را فراگرفته است مراسم نواختن زنگ انقلاب نیز در مزار شهدا برگزار شد.

امام جمعه فردوس نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی بیشتر از همه به گردن زنان و دختران حق دارد چرا که بی بندوباری در دوران طاغوت بسیار زیاد بود و زنان نمی‌توانستند با حجاب و چادر در عرصه‌های اجتماعی حضور یابند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجدالدین حسینی افزود: امروز باید از فضای مساعد جامعه در راستای بالابردن آموزش علمی، معنوی و دینی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که جوانان سراسر دنیا و کشورهای به پا خاسته به کشور ما می‌آیند و اعتراف می‌کنند که همه چیز انقلاب خود را از ایران و انقلاب اسلامی دارند.

در این مراسم سرود حماسی خمینی‌ای امام توسط 400 دانش آموز دختر شهرستان فردوس در برابر جایگاه نمادین جلوس حضرت امام خمینی(ره) اجرا شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول