اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

اقتدار نیروهای مسلح از ولایتمداری ناب است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: اقتدار واقعی نیروهای مسلح کشورمان برگرفته از تعهد و اخلاص آنها به مکتب ولایت و آرمان ناب آن است.

اقتدار نیروهای مسلح از ولایتمداری ناب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی روستایی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته نیروهای مسلح دهه فجر استان اردبیل اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر دارای ویژگی‌های خاصی است که سبب شده از این ایام به نام ایام ظهور و بروز قدرت الهی و شکسته شدن سلطنت شیاطین یاد شود.

وی با اعلام اینکه یوم‌الله 12 بهمن، 22 بهمن، 9 دی و 12 فروردین دارای فلسفه خاص است، تصریح کرد: هر چند همه روزها یوم خداست اما برخی روزها از ارج و قرب خاص در شکسته شدن کاخ قیصرها و شیاطین برخوردار است که در این روزها قدرت الهی عیان شده و غلبه امت اسلامی بر شیاطین تجسم عینی یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امام راحل با پشتیبانی مردم در سال 57 در یک مبارزه سرسختانه با رژیم شاهنشاهی در کنار شکستن غرور رژیم سفاک پهلوی برای همیشه نسخه استکبار را در این کشور پیچیدند تا به دنیا ثابت شود که ایران محل شیطنت و فتنه‌گری استکبار جهانی نیست.

روستایی اضافه کرد: ملت ما به تاریخ ننگین 2500 ساله شاهنشاهی پایان داد و بار دیگر با تکیه بر معنویت و مکتب توحیدی و ارشادی نشان داد که روی پای خود ایستاده و هرگز نیز تابع فرمان اهریمنی دشمنان نیست.

وی پلیس امروز را پلیس مردمی، مکتب‌مدار، معنوی‌گرا، توحیدی و ارشاد دهنده بیان کرد و ادامه داد: اگر دهه فجر را نقطه عطف کشورمان بدانیم در این ایام همه مردم و نیروهای مسلح به آرمان امام لبیک دوباره گفته و در طریق او گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به سه اصل بصیرت‌افزایی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین توطئه‌های دشمن با هدف خنثی کردن آن اشاره کرد و افزود: این اصول در برنامه‌ریزی کمیته‌های دهه فجر به ویژه کمیته نیروهای مسلح مدنظر قرار گرفته تا با تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی، قرآنی، آموزشی، اجتماعی، سیاسی و تبلیغی بتوانیم شایستگی‌های نظام خود را بهتر و شایسته به دنیا معرفی کنیم.

روستایی گفت: در این کمیته که سپاه، بسیج‌، ارتش و نیروی انتظامی مشارکتی فعالانه دارند 25 برنامه اجرایی می‌شود که از جمله آن می‌توان به اجرای برنامه رزم‌نوازان، افتتاح دارالقرآن نیروهای مسلح، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، حضور در مساجد با هدف تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و تجدید بیعت با شهدا و مجاهدان راه انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی در مورد زمان و مکان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیز گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی صبحگاه مشترک به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شود تا توان آنها به همراه اقتدارشان به دنیا نشان داده شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تمام شهرها برگزار شده و رژه موتورسواران را نیز به مناسبت دهه فجر شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول