اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

ملت در انتخابات ولایت‌مداری خویش را نشان می‌دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: ملت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری خویش ولایت‌مداری و پایبندی خود را به نظام نشان می‌دهند.

ملت در انتخابات ولایت‌مداری خویش را نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی شامگاه دوشنبه در جمع مردم روستای دهنو اظهار داشت: مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مداوم در تمامی صحنه‌های این نظام حضوری حداکثری و دشمن‌شکن داشتند.

وی با بیان اینکه دشمن در انتخابات اخیر تلاش دارد تا حضور حداکثری مردم را به حضور حداقلی مبدل سازد، تصریح کرد: در این راستا تمامی تلاش و تبلیغات خویش را از درون و بیرون در حال انجام دارد.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران برای دشمنان همیشه خار چشم بودند، افزود: دشمن از ولایت‌مداری، پایبندی به ارزش‌های امام(ره) و نظام اسلامی و همیشه در صحنه بودن ملت در هراس است.

شرافتی یادآور شد: مردم فهیم ما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و قبل از آن در راهپیمایی 22 بهمن ولایت‌مداری و پایبندی خویش را نسبت به نظام و انقلاب نشان می‌دهند و با این حرکت در انتخابات نیز بار دیگر آب سردی بر پیکره دشمن می‌ریزند.

وی انتخابات را پایه و اساس حاکمیت اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت با رأی خود برای آینده تصمیم‌گیری می‌کنند و این نظام و انقلاب متعلق به مردم است.

فرماندار نهبندان مشارکت گسترده و انتخابات اصلح را از شاخص‌های مهم یک انتخابات دانست و اظهار داشت: دشمن بر روی همین دو مؤلفه و همین دو شاخصه کار می‌کند تا با جنگ روانی و تبلیغات سوء، افکار عمومی را خدشه‌دار کند و تخم یأس و ناامیدی را در دل و روان مردم بکارد.

شرافتی ادامه داد: ملت در درجه اول از اهمیت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری حداکثری و بعد از آن انتخاب آگاهانه و اصلحی را رقم می‌زنند.

وی، هر برگ رأی را به منزله تیری بر پیکر دشمن دانست و تصریح کرد: همین آراء و مشارکت حداکثری توأم با بصیرت دینی سبب می‌شود تا دشمن مثل همیشه از این نظام و ملت ناامیدتر از گذشته از صحنه خارج شود.

فرماندار نهبندان در ارتباط با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم دهنو افزود: دهه فجر دهه ارزش‌ها و دهه پیروزی حق علیه باطل است و این انقلاب میراث گران‌بهای امام(ره)، شهدا و فجرآفرینان سلحشور و غیور این نظام است که باید با حرکت در مسیر ارزش‌های نظام اسلامی و ولایت‌فقیه از این میراث حراست و پاسداری کنیم.

شرافتی، از افتتاح تعداد 103 پروژه عمرانی و خدماتی طی دهه فجر در شهرستان خبر داد و گفت: برای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: خداوند را باید شکرگزار نعمت نظام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه باشیم که عزت و اقتدار را برای مردم و این کشور به همراه داشته و دارد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول