اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ولایت‌مداری ارزشمند‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: وحدت و ولایت‌مداری ارزشمند‌ترین و شاخص‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ولایت‌مداری ارزشمند‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است
سید حسین صابری در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما امروز در سایه وحدت و همدلی و حمایت از ولایت می‌توانیم به تمام آرزوهای ملت جامه عمل بپوشانیم چرا که بیش از 33 سال است که این توفیقات و حرکت‌ها نصیب ملت ایران شده است.

وی این وحدت را درمان درد بسیاری از امراض تظاهر، چند دستگی و نفاق دانست و افزود: ما شاگرد اول در مکتب وحدت آفرین اسلام هستیم و در تبعیت از ولایت فقیه به هیچ ابر‌قدرتی اجازه نخواهیم داد به حریم این کشور تجاوز کند.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شیطنت دشمن زبون و خار شده را از بین می‌برد و بار دیگر عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

صابری انتخابات ایران را نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: ‌دشمن زبون چنان عرصه انتخابات و همچنین راهپیمایی 22 بهمن را رصد می‌کند تا شاید برای خود دستاویز تبلیغاتی پیدا کند اما به یقین ملت ایران اجازه نخواهد داد دشمن به هدف خود دست پیدا کند.

این مسئول از مدیران و خدمتگزاران نظام اسلامی خواست با خدمت بی‌ادعا و بی‌منت خود سپاسگزار دستاوردهای عظیم و به یاد ماندنی انقلاب اسلامی باشند.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان این نظام همچنان در رویارویی با ملت ایران کم آورده‌اند و هرگز حاضر نیستند به شکست خود اعتراف کنند، تصریح کرد: ملت ایران بیشتر از این لیاقت و شایستگی دارد و به یقین با تکیه بر شعار استقلال و آزادی می‌تواند به همه آنها دست پیدا کند.

صابری پیشرفت‌های ایران را در حوزه‌های علمی، هسته‌ای و ... بسیار امیدوار‌کننده و حیرت‌آور برای دشمنان توصیف کرد و گفت: در سایه این توفیقات دشمن سال‌هاست که به کما رفته است و تکرار این شرایط موفقیت‌آمیز سبب شده تا دشمن همچنان در نیرنگ و خودکامی خود دچار تزلزل شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دنیا نیز از این الگو‌ها و معیارها برای خود خط مشی حقیقی درست کرده است، افزود: الگویی که انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ریشه اسلامی و فرهنگ عاشورایی ارائه داده است آنچنان پوزه استکبار را به خاک مالیده که آنها امروز دیگر هیچ ادعایی ندارند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول