اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چلگرد:

ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه انتخاب نماینده اصلح است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چلگرد گفت: ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه انتخاب نمایندگان اصلح است.

ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه انتخاب نماینده اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین مالکی صبح امروز در جمع نیروهای کادر، وظیفه و بسیجیان ناحیه مقاومت کوهرنگ با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) و حمایت همه‌جانبه مردم مومن، ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی به پیروزی رسید و ادامه این مسیر نیز با حضور همین مردم در صحنه امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهترین پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مالکی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس، افزود: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز باید مقررات و شئون اسلامی را در تبلیغات خود رعایت کنند و از تبلیغ به شیوه کشورهای غربی پرهیز کنند.

امام جمعه چلگرد ادامه داد: هدف نهایی از انتخابات، پیشرفت و آبادانی کل کشور است و دادن وعده و وعیدهای غیر عملی دور از شأن نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی تبعیت از ولایت و قانون اساسی را از شاخصه‌های کاندیدای اصلح برشمرد و گفت: ولایت‌مداری موجب خواهد شد تا انقلاب در مسیر رشد و تعالی استمرار و تداوم یابد.

مالکی در ادامه با بیان اینکه بسیج ارزنده‌ترین نهاد ضد استکباری و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی با هدف و آرمان استکبار‌ستیزی حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه پرفروغ امام راحل(ره) است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با انواع حربه‌های مختلف همچون ساخت فیلم‌های هالیوودی، ماهواره، بازی‌های رایانه‌ای و ... در صدد ضربه زدن به نسل جوان و ملت‌های آزاده جهان است.

امام جمعه چلگرد با اشاره به خودباوری جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه آنان بر ستمکاران، گفت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های حضرت امام(ره) برای نسل جوان آن زمان، خودباوری بود که این خودباوری به نسل‌های آینده انتقال پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه خودباوری امری است بسیار مهم و ابعاد مختلفی از زندگی مردم به‌ویژه جوانان را تحت تأثیر خویش قرار می‌دهد، گفت: خودباوری امروز جوانان در عرصه‌های مختلف اعم از خودباوری انسانی، اسلامی، اعتقادی، فرهنگی و علمی، ریشه در تعلیمات حضرت امام(ره) دارد؛ در واقع امام(ره) خودباوری را برای جوانان تبیین کردند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول