اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

ولایتمداری ملت ایران رمز پایداری انقلاب 57 است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ولایتمداری و بصیرت ملت ایران رمز پایداری و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب 57 است.

ولایتمداری ملت ایران رمز پایداری انقلاب 57 است

سید قدرت‌الله حسینی‌پور صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: جهان بعد از جنگ‌های جهانی به دو بلوک غرب و شرق تبدیل شد و جهان زیر سیطره و نفوذ این دو بلوک قرار گرفت.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران به خاطر داشتن منابع نفتی بزرگ از کشور‌هایی بود که در تسلط و سیطره این قدرت‌ها قرار داشت.

وی با اشاره به نقش تاریخی امام راحل در آغاز انقلاب اسلامی و مدیریت هوشمندانه و شجاعانه امام در به ثمر نشاندن قیام مردمی ملت ایران تصریح کرد: امام خمینی(ره) بدون هیچ امکاناتی با سلاح ایمان و اعتقاد به تشکیل حکومت اسلامی با حمایت قاطع و انقلابی ملت ایران و تکیه بر خدا، رژیم دست نشانده ابر قدرت‌های چپاول‌گر را سرنگون کردند.

حسینی‌پور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و حمایت و بصیرت مردم انقلابی شکل گرفت و هم‌اکنون با قدرت در حال درخشش و الگو‌دهی به دیگر ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، مجلس را یکی از ارکان مهم نظام اسلامی دانست و گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که مردم با آزادی و آرامش خاطر در صحنه‌های انتخاباتی آن شرکت می‌کنند زیرا به گفته امام راحل میزان رأی ملت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی و به حق بوده و حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نشان‌دهنده این مسئله است.

حسینی‌پور ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه‌ها و شکست دسیسه‌های تبلیغاتی غرب و دشمنان انقلاب اسلامی سبب خشم و یاوه‌گویی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی بیان داشت: هم‌اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری با عزت و سربلندی، زنده، پویا و پایدار به راه خود ادامه می‌دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: غیبت و دروغ علیه دیگران از خصلت‌های انسان‌های ضعیف است و شایعه‌پراکنی با هدف تخریب دیگران آب به آسیاب دشمن ریختن است.

حسینی‌پوربا انتقاد از انجام این عمل توسط برخی افراد ادامه داد: حضور حداکثری ملت ایران کابوس شکست تلاش‌های غرب در قالب هجمه سنگین تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اتحاد، ولایت‌مداری، حمایت و پشتیبانی ملت آگاه ایران از مقام معظم رهبری در صحنه‌های حساس انقلاب را رمز ماندگاری این نظام الهی دانست.

حسینی‌پور تصریح کرد: پیشرفت روزافزون ایران اسلامی بر پایه اتکا به دانش بومی دانشمندان جوان و متعهد جهان را به تعجب واداشته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی دهه فجر را یادآور حماسه تاریخی ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دانست.

حسینی‌پور ابراز داشت: ملت ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی با حضور در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی وفاداری خود به این نظام مقدس و آرمان‌های حضرت امام (ره) و تبعیت از ولایت فقیه را به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات شوم دنیای استکبار علیه ایران خاطرنشان کرد: امریکا، رژیم صهیونیستی و همدستان آن‌ها از همراهی ملت ایران با نظام کفر و استبداد غربی ناامید شده‌اند و راهی جز تحریم و ترور را نمی‌بینند.

حسینی‌پور این اقدامات دنیای استکباری غرب را نشان از ضعف و درماندگی آن‌ها دانست و بر ولایت‌مداری، اتحاد و همبستگی ملت مسلمان ایران با یکدیگر تأکید کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول