اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هفتمین همایش بسیج و اصحاب رسانه:

مهم‌ترین شاخصه رسانه متعهد ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: دبیر هفتمین همایش استانی بسیج و اصحاب رسانه گفت: یکی از بزرگترین شاخصه‌های رسانه متعهد و انقلابی، ولایت‌مداری است.

مهم‌ترین شاخصه رسانه متعهد ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید دهقان نیری در هفتمین همایش استانی بسیج و اصحاب رسانه، تبعیت محض و مطلق از ولایت فقیه را مهم‌ترین شاخصه بسیج برشمرده و تشریح کرد: یکی از بزرگترین شاخصه‌های رسانه متعهد و انقلابی این است که ولایت‌مداری خود را از دست نمی‌دهد.

دهقان ادامه داد: هفتمین همایش استانی بسیج و اصحاب رسانه با هدف ایجاد تعامل بیشتر و بهتر در جهت تبیین تفکر ناب بسیجی برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه استان قزوین، بیان کرد: پیشرفت و عدالتی که در دهه چهارم انقلاب به همراه نظام مردم‌سالاری دینی در تمام عرصه‌ها بر روی مردم گشوده شده است مرهون اصحاب رسانه و رسالت آن‌ها در تبیین دستاوردهاست.

دبیر هفتمین همایش بسیج و رسانه تاکید کرد: در جامعه امروز نقش اصحاب رسانه بسیار برجسته و حائز اهمیت است و اطلاع‌رسانی به موقع، مشارکت عمومی، صبر و تحمل در مشکلات و پیوند عالمانه با بسیج به عنوان بزرگ‌ترین رسانه جهان از شاخصه‌های رسانه متعهد است.

دهقان‌نیری تکبر و غرور را آفت رسانه دانسته و تصریح کرد: رسانه‌ متعهد، رسانه‌ای است که با پرهیز از پیش‌داوری‌های رسانه‌ای، پرهیز از نگاه منفی به دیگران و نگاه مثبت به خود دچار غرور و تکبر نشود، رسانه باید از منفی‌نگری پرهیز کرده و خوبی‌ها و زیبایی‌های نظام را به تصویر بکشد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نباید در اختیار جریان‌ها و گروه‌ها قرار بگیرند تا از اعتبارشان کاسته شود که این موضوع می‌طلبد تا رسانه‌ها هوشیارتر باشند زیرا اصحاب رسانه نیز مانند هر قشر دیگری ممکن است دچار آسیب شوند.

دبیر هفتمین همایش بسیج و رسانه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون بسیج، تصریح کرد: این جمله مقام معظم رهبری که می‌فرمایند بسیج سیاسی است ولی سیاست‌زده نیست، بهترین پاسخ به رسانه‌های غربی است و رسانه‌ها نیز می‌توانند مانند بسیج، سیاسی باشند ولی سیاست‌زده نشوند.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از برخی رسانه‌های استان قزوین از جمله خبرگزاری فارس قزوین، یاد خبرنگار پیشکسوت و متعهد استان قزوین مرحوم علی رضایی‌پور نیز گرامی‌ داشته شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول