اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

تقوا و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی کاندیدای اصلح است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ملایر تقوا، تعهد و ولایتمداری را مهم‌ترین ویژگی کاندیدای اصلح برشمرد.

تقوا و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی کاندیدای اصلح است
حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند تأمین‌کننده هر چه بیشتر امنیت ملی نظام باشد و مردم باید این حضور را در پای صندوق‌های رأی نشان دهند.

وی این حضور را نماد مردم‌سالاری دینی خواند و گفت: شرکت هر چه گسترده‌تر و پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات الگوی موفق دموکراسی ایران برای دیگر کشورهاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر حضور حداکثری مردم را پاسخ کوبنده‌ای به تمهیدات دشمن به ویژه آمریکا برشمرد و ادامه داد: قدرت چانه‌زنی کشور در سه موضوع مهم انرژی هسته‌ای، حقوق بشر و تحریم‌ها با این حضور بالا می‌رود.

وی در ادامه به ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: همه کسانی که صلاحیت آن‌ها تأیید شده است اصلح هستند چرا که این تأیید صلاحیت‌ها با دقت و درایت انجام گرفته است.

شیرزادی تعهد، تقوا و ولایتمداری را از مهم‌ترین ویژگی کاندیدای اصلح برشمرد و گفت: روحیه استکبارستیزی، رعایت حقوق مردم و بیت‌المال، عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت و مرزبندی با جریان‌های فتنه و انحرافی از دیگر ویژگی‌های کاندیدای اصلح است.

وی در پایان سخنانش افزود: دشمن در همه زمینه‌ها شکست خورده و با شعار و تبلیغات سوء در نظر دارد تشویش در افکار عمومی ایجاد کند که باید در این زمینه مراقب بود.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول