اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کوهرنگ:

ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان کوهرنگ گفت: ولایت‎مداری رمز پیروزی و بقای انقلاب است.

ولایت‌مداری رمز پیروزی ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین مالکی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه کوهرنگ و بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: ملت ایران برای خدا قیام کرد و به پیروزی رسید و رمز موفقیت و بقای این انقلاب نیز تکیه و توجه به خدا و وحدت کلمه بود.

وی ولایت‎مداری را رمز پیروزی و بقای انقلاب برشمرد و گفت: مهم‌‎ترین راه جلوگیری از رسیدن آفات به انقلاب حفظ وحدت و لازمه وحدت نیز بصیرت است.

مالکی افزود: تقویت اصل بصیرت در عصر کنونی از ضروری‌ترین مسئله فرهنگی برای امت اسلام و به ویژه نسل جوان است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کوهرنگ عمل به دستورات اسلام ناب محمدی(ص) و پیروی از ولایت فقیه را از دیگر عوامل حفظ انقلاب و دستاوردهای آن برشمرد و گفت: با عمل به احکام دین، انسان می‌تواند با غلبه بر شهوات انسانی خواست دین و قرآن را بر خواست خود ترجیح دهد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا مردم ایران هویت واقعی خویش را بیابند، گفت: از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی شخصیت بخشیدن به مردم ایران و مسلمانان جهان است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام افزود: حضرت امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه همراه با شجاعت و تدبیر و پشتیبانی مردم موفق به سقوط طاغوت و زنده کردن دین مبین اسلام شدند و این موفقیت و پیروزی برگرفته از قیام عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه ماندگاری امام راحل و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند ایشان به دلیل خدایی بودن این مرد بزرگ قرن بوده است، اظهار داشت: برای ماندگاری باید خدایی باشیم و در مسیر خدا حرکت کنیم تا جاودانه بمانیم.

نکونام بیان داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از جمله ارزش‌های والای انقلاب بودند که امام راحل و مردم آن را تعقیب کردند.

وی با اشاره به برجستگی‌های مهم امام راحل عنوان کرد: ارزش‌های امروز ما در تمام جهات فرهنگی، دینی، اقتصادی و سیاسی، مدیون انقلاب اسلامی به رهبری بزرگ مرد تاریخ امام خمینی(ره ) است که باید این اسوه و نمونه به جوانان شناسانده شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول